نجات جان جوان ۲۴ ساله تبریزی توسط پلیس
نجات جان جوان ۲۴ ساله تبریزی توسط پلیس

پسر ۲۴ ساله‌ای شب گذشته(جمعه) حوالی ساعت ۲۳ اقدام به خودکشی در استخر تفرجگاه ائل گولی کرد که با حضور و اقدام به موقع پلیس ناکام ماند. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ علی اسمعیل‌پور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی  در تایید این خبر گفت: این جوان ۲۴ ساله ساعت ۲۳ […]

پسر ۲۴ ساله‌ای شب گذشته(جمعه) حوالی ساعت ۲۳ اقدام به خودکشی در استخر تفرجگاه ائل گولی کرد که با حضور و اقدام به موقع پلیس ناکام ماند.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ علی اسمعیل‌پور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی  در تایید این خبر گفت: این جوان ۲۴ ساله ساعت ۲۳ شب جمعه در حالی که قصد داشت خود را به داخل استخر آب ائل گولی بیاندازد، با اقدام به موقع یکی از ماموران نیروی انتظامی مستقر در ایستگاه پلیس ائل گولی ناکام ماند.

 وی افزود: خانواده این پسر جوان دیشب با مراجعه به ایستگاه پلیس مستقر در پارک ائل گولی و نشان دادن عکس پسرشان از تصمیم او برای اقدام به خودکشی خبر می‌دهند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی به نقل از خانواده این پسر ۲۴ ساله از سه بار اقدام به خودکشی وی خبر می‌دهد و می‌گوید:  این پسر جوان در همان شب نیز در منزل خودشان اقدام به حلق آویز کردن خود کرده که از این اقدام او این بار نیز ممانعت شده بود.

وی افزود:  همچنین دوستان و آشنایان این جوان در همان شب پیامکی با محتوای “حلالم کنید” دریافت کرده بودند که به اطلاع خانواده‌اش رسانده و در نهایت مطلع می‌شوند او برای خودکشی به پارک ائل‌گولی می‌رود.

اسمعیل‌پور می‌افزاید: ستوان دوم اکبر پاشازاده رئیس ایستگاه پلیس مستقر در پارک ائل گولی که قبلا نیز جان یک نفر را از خودکشی حتمی نجات داده است با اطلاع از قصد این جوان و داشتن تصویر وی، پس از شناسایی این جوان بلافاصله از اقدام به خودکشی او ممانعت کرد.

رئیس اورژانس اجتماعی بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی نیز از حضور مددکاران اورژانس اجتماعی در کلانتری و گفت‌‌وگو با این جوان خبر داده و گفته بود: با تصمیم عوامل اورژانس اجتماعی این جوان برای ادامه درمان به بیمارستان رازی انتقال یافت.

طبق اظهارات این خانواده، مشکلات خانوادگی دلیل این اقدام به خودکشی اعلام شده است.