نتایج دانشگاه تبریز در آخرین المپیاد
نتایج دانشگاه تبریز در آخرین المپیاد

[ad_1] چهاردهمین دوره المپیاد دانشجویان کشور در سال ۹۷ به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی کشور از ۱۹ تیر به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می شود. به همین بهانه نتایج تیم دانشگاه تبریز در بخش دختران در آخرین دوره برگزار شده را بررسی کنیم. تیم […]

[ad_1]


چهاردهمین دوره المپیاد دانشجویان کشور در سال ۹۷ به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی کشور از ۱۹ تیر به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به همین بهانه نتایج تیم دانشگاه تبریز در بخش دختران در آخرین دوره برگزار شده را بررسی کنیم.

تیم بسکتبال دختران دانشگاه تبریز در بازی نخست برابر تیم شهید باهنر کرمان به برتری رسیدند، اما با شکست مقابل تیم‌های صنعتی اصفهان و دانشگاه شریف از صعود به مرحله حذفی بازماندند.

 در والیبال دختران دانشگاه تبریز در روز اول مسابقات تیم دانشگاه شیراز میزبان مسابقات را دو بر یک مغلوب کردند، اما با شکست مقابل دانشگاه اصفهان و ارومیه از صعود بازماندند.

در تنیس روی میز تیم دانشگاه تبریز با شکست مقابل تیم تهران و برتری در مصاف با تیم های اراک و اصفهان به مقام پنجم تیمی مسابقات دست یافتند.

اوج درخشش دختران دانشگاه تبریز در رشته تکواندو بود.

نازیلا پرنیان در وزن ۵۳ کیلوگرم به مدال نقره دست یافته و ۳ تکواندوکار دختر تیم دانشگاه تبریز در اوزان ۴۶، ۴۹ و ۵۷ به مدال برنز دست یافتند. در مجموع تیمی دانشگاه تبریز در رده سوم مسابقات قرار گرفت.

در شنا تیم دانشگاه تبریز در ۱۰۰ متر قورباغه به مدال برنز رسیده و  ۵۰×۴ متر مختلط تیمی پنجم و در ۱۰۰×۴ متر آزاد تیمی در رده ششم قرار گرفت.

در دوومیدانی هم تیم دانشگاه تبریز در ۴۰۰×۴ متر امدادی به مدال برنز دست یافته و مقام چهارم ۵۰۰۰ متر را کسب کرد.

بدین ترتیب دانشگاه تبریز با کسب یک مدال نقره و ۴ مدال برنز و در مجموع امتیازات کل المپیاد در رده دوازدهم قرار گرفت.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]