نباید خودزنی کنیم، مسئولین باید وظایف خود را با قدرت تمام انجام دهند
نباید خودزنی کنیم، مسئولین باید وظایف خود را با قدرت تمام انجام دهند

نماینده مردم بستان آباد در مجلس گفت: اگر مسیر لازم ایجاد شود سرمایه‌گذاران استان آذربایجان در جهت رفع موانع کشور می‌توانند فعالیت و از انقلاب پشتیبانی کنند. به گزارش قلم پرس، محمد وحدتی هلان نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی در دیدار دکتر علی لاریجانی؛ رئیس مجلس شورای اسلامی با خانواده شهدا، روحانیون، معتمدین […]

نماینده مردم بستان آباد در مجلس گفت: اگر مسیر لازم ایجاد شود سرمایه‌گذاران استان آذربایجان در جهت رفع موانع کشور می‌توانند فعالیت و از انقلاب پشتیبانی کنند.

به گزارش قلم پرس، محمد وحدتی هلان نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی در دیدار دکتر علی لاریجانی؛ رئیس مجلس شورای اسلامی با خانواده شهدا، روحانیون، معتمدین و مسئولین شهرستان بستان آباد گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دکتر لاریجانی با سفر خود به این شهرستان مردم را خوشحال کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای غلامرضا نوری در دوران نمایندگی خود مفید واقع شدند و زحمات بسیار زیادی برای شهرستان متقبل شدند که باید به پاس این زحمات از وی تشکر کنیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازی‌های امپریالیست تأثیری در اراده مردم ما ندارد، تصریح کرد: امروز دست در دست یکدیگر با پشتیبانی ملت و راهنمایی‌های داهیانه مقام معظم رهبری کار را پیش می‌بریم و خللی در مسیر حرکت ما ایجاد نمی‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اراده و پشتیبانی ملت ما در دنیا بی‌همتا است، گفت: نباید خودزنی کنیم، از مسئولین درخواست می‌کنم وظایف و مسئولیت خود را با قدرت تمام انجام دهند.

وحدتی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی در تمام حوزه‌ها مخصوصا سرمایه‌گذاری افراد بسیار زیادی دارد، ادامه داد: اگر مسیر لازم ایجاد شود سرمایه‌گذاران استان آذربایجان در جهت رفع موانع کشور می‌توانند فعالیت و از انقلاب پشتیبانی کنند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ۱۵ سال برای پروژه راه آهن میانه به بستان آباد هزینه شده است و باید تاکنون به بهره‌برداری می‌رسید اما پیشرفتی در آن وجود ندارد، خاطر نشان کرد: از معاون وزیر و رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست می‌کنیم تا شاهد بهره‌برداری پروژه راه آهن میانه به بستان آباد باشیم./