می‌توانستیم آلومینیوم را شکست دهیم/ از سبک بازی تیم رضایت دارم
می‌توانستیم آلومینیوم را شکست دهیم/ از سبک بازی تیم رضایت دارم
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر در زدن ضربات آخر با دقت عمل می‌کردیم، می‌توانستیم آلومینیوم را شکست دهیم.

به گزارش قلم پرس، «پاکو خمز» در نشست خبری بعد بازی مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: نیمه اول آرامش کافی را نداشتیم و با بازی عجولانه به دنبال گلزنی‌ بودیم. اما نیمه دوم به خوبی توپ را به گردش در می‌آوردیم و بازی خودمان را انجام داده و توانستیم فرصت‌های گلزنی به دست بیاوریم.

وی در خصوص محرومیت هادی محمدی، توضیح داد: هادی بازیکن مهمی است، ولی اینکه سه امتیاز را نگرفتیم، به علت نبود ایشان یا بازیکن دیگری نبود. خبر محرومیت این بازیکن را یک روز قبل از بازی دادند که مشابه این اتفاق را هیچ گاه ندیده‌ام. این تصمیم غیر منطقی بود و به نظرم کار فدراسیون فوتبال درست نبود.

وی گفت: قرار نیست یک تیم در تمامی بازی‌ها گلزنی کرده و دروازه را بسته نگه دارد. گاه تیم در دقایق پایانی گل می‌زند و گاه گل دریافت می‌کند و شاید در یک بازی گلی به ثمر نرساند. این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد و طبیعی است. اگر برنده نشویم، هیچ گاه از نتیجه راضی نمی‌شوم. امروز از سبک بازی تیم رضایت دارم، چون بازیکنان در نیمه دوم خیلی تلاش کردند. اگر در ضربات آخر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم.

خمز در پاسخ به سوال خبرنگاری دیگر در رابطه با کیفیت چمن ورزشگاه‌ یادگار امام(ره)، توضیح داد: کیفیت چمن با آن چیزی که می‌خواهیم، خیلی تفاوت دارد و به نظرم بازی کردن در اینجا اشتباه است. حضور هواداران، تنها مزیت این ورزشگاه است و متاسفانه این زمین علیه ماست. چمن استادیوم اختصاصی خودمان بهتر از اینجا بوده و ترجیح می‌دهم در ورزشگاه خودمان بازی کنیم.

وی در رابطه با زمان اضافه شدن رومرو به ترکیب تیم، گفت: این بازیکن دو جلسه با تیم تمرین کرده و شرایط بدنی‌اش را ارزیابی کرده و سپس به تیم اضافه خواهیم کرد. البته در این رابطه عجله‌ای نداریم و ریسک نخواهیم کرد. چون دو ماه است که بازی نکرده و احتمال مصدومیت‌اش وجود دارد.

سرمربی تراکتور در خصوص میزان رضایتش از عملکرد محمد عباس‌زاده، بیان کرد: ارزیابی‌ام از عملکرد بازیکنان را با خود آنان در میان می‌گذارم و در نشست خبری در این رابطه صحبت نمی‌کنم.

انتهای پیام/