ملی‌پوش اسلالوم انتخابی المپیک را از دست داد/ شکایت به IOC در دستور کار فدراسیون
ملی‌پوش اسلالوم انتخابی المپیک را از دست داد/ شکایت به IOC در دستور کار فدراسیون

 به گزارش ایسنا، رکسانا رازقیان، ملی پوش قایقرانی ایران به دنبال این بود در مسابقات اسلالوم انتخابی المپیک شرکت کند اما به این دلیل که تایلند ویزای او را صادر نکرد، این مسابقات را از دست داد. علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با ایسنا در این مورد به ایسنا گفت: تایلند می توانست ویزا را صادر […]

 به گزارش ایسنا، رکسانا رازقیان، ملی پوش قایقرانی ایران به دنبال این بود در مسابقات اسلالوم انتخابی المپیک شرکت کند اما به این دلیل که تایلند ویزای او را صادر نکرد، این مسابقات را از دست داد.

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با ایسنا در این مورد به ایسنا گفت: تایلند می توانست ویزا را صادر کند اما این کار را انجام نداد. کنفدراسیون آسیا نیز با بی تدبیری نتوانست کارها را انجام دهد در صورتی که ما در مورد صدور ویزا مکاتبات زیادی را انجام دادیم.

او در پاسخ به این پرسش که قرار است شکایتی داشته باشید، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد این کار را انجام می دهیم. مسئولان کنفدراسیون آسیا باید بدانند قرار نیست با یک عذرخواهی همه چیز تمام شود آن هم وقتی ما مکاتبات زیادی برای صدور ویزا انجام دادیم. در نظر داریم از طریق کمیته ملی المپیک به IOC و دادگاه CAS شکایت کنیم.

انتهای پیام