ملاقات ۶۸۰۰ نفر از مراجعان با مسئولان دستگاه قضایی در استان چهارمحال و بختیاری
ملاقات ۶۸۰۰ نفر از مراجعان با مسئولان دستگاه قضایی در استان چهارمحال و بختیاری

احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با میزان با اشاره به آمار ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی استان چهارمحال و بختیاری در ۱۱ ماهه سال گذشته عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع از سیاست‌های اصلی دستگاه قضایی در دوره تحول محسوب می‌شود. رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: یکی […]

احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با میزان با اشاره به آمار ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی استان چهارمحال و بختیاری در ۱۱ ماهه سال گذشته عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع از سیاست‌های اصلی دستگاه قضایی در دوره تحول محسوب می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق اصلی تکریم ارباب رجوع دیدار‌های مسئولان قضایی با مراجعان به منظور حل مشکلات حقوقی و قضایی آن هاست که به صورت هفتگی در مراجع قضایی استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وی در ادامه از برگزاری ۱۸۷۴ دیدار مردمی با ریاست کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: همچنین تعداد ملاقات کنندگان با روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان چهارمحال و بختیاری ۴۹۲۶ نفر بوده است.

بهرامی در پایان مجموع تعداد ملاقات کنندگان با مسئولان قضایی استان چهارمحال و بختیاری را ۶۸۰۰ نفر عنوان کرد.

انتهای پیام/