معاون رئیس جمهور:هدف دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان سال ۱۴۰۲ است/ دولت به دام سیاست بازی نمی‌افتد
معاون رئیس جمهور:هدف دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان سال ۱۴۰۲ است/ دولت به دام سیاست بازی نمی‌افتد

[ad_1] معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هدف دولت نکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان سال ۱۴۰۲ است و این هدف با جدیت دنبال می‌شود. به گزارش قلم پرس،از  بستان آباد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی که به نمایندگی از هیئت دولت در بیست و سومین سفر استانی دولت مردمی پنجشنبه به شهرستان بستان‌آباد […]

[ad_1]


معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هدف دولت نکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان سال ۱۴۰۲ است و این هدف با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش قلم پرس،از  بستان آباد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی که به نمایندگی از هیئت دولت در بیست و سومین سفر استانی دولت مردمی پنجشنبه به شهرستان بستان‌آباد سفر کرده، بعد از ظهر امروز در دیدار با ایثارگران و نخبگان شهرستان اظهار کرد: مشکلات این شهرستان به صورت مکتوب تقدیم هیئت دولت و رئیس جمهور خواهد شد و ستادی در معاونت اجرایی ریاست جمهوری تشکیل شده است که مسائل منطقه‌ای را پیگیری خواهد کرد و تاکنون ابلاغ اعتبارات عمده مصوبات سفرهای استانی انجام شده و در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هدف دولت این است که پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان سال ۱۴۰۲ تکمیل شود، ادامه داد: این هدف با جدیت دنبال می‌شود. برنامه دولت سیزدهم این است که فارغ از مسائل موجود از حداکثر ظرفیت‌های کشور برای اهداف نظام استفاده کند. دولت سیزدهم خود را دولت مردم و دولت نظام می‌داند و رئیس جمهور در بکار گیری مدیران نیز بر توانمندی آنها تأکید دارند و مبنا خدمت به نظام و مردم است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: مدیران کل بنیاد بر اساس ۱۰ شاخص بررسی شدند و بر اساس نظر کارشناسی مشخص شد ۲۳ مدیرکل نیاز به تغییر دارند و ۷ مدیرکل باید تثبیت شدند البته استعلام لازم در زمینه تخلفات از دستگاه‌های مسئول انجام گرفت. مسئله این است که تیم مدیریتی بتواند اهداف روشن و مشخص دولت را با استفاده از همه ظرفیت‌ها محقق کند و دولت تلاش کرده است در این زمینه به دام سیاست‌بازی نیفتد.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت و تشویق اقدامات مثبت در بخش‌های مختلف گفت: علاوه بر این باید نسبت به نقد و اصلاح برخی عملکردها و رفتارها اقدام کرد. وقتی دولتی خود را مردمی می‌داند نسبت به اصلاح رویکردهای دچار مشکل اقدام خواهد کرد.

معاون رئیس جمهور بر حل مشکلات در منطقه فارغ از نگاه به مرکز، گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی به عنوان بزرگترین و قدرتمندترین سرمایه اجتماعی کشور بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد و مثلاً در موضوعات فرهنگی مشاهده می‌کنیم که مردم به صورت خالصانه در میدان وارد می‌شوند و تهاجم دشمن را پاسخ می‌دهند که نمونه آن در سرود «سلام بر فرمانده» را مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/م


[ad_2]