معاون دادستان تهران در جمع نمازگزاران مسجد الهادی حضور پیدا کرد
معاون دادستان تهران در جمع نمازگزاران مسجد الهادی حضور پیدا کرد

[ad_1] سرپرست دادسرای ناحیه ۲۶ تهران به همراه قضات این دادسرا با حضور در مسجد الهادی به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگران رسیدگی کرد. به گزارش قلم پرس – در راستای سیاست‌های اعلامی از سوی رئیس قوه قضاییه و اجرای دستورات دادستان تهران مبنی بر حضور میدانی معاونان دادستان در جمع نمازگزاران مساجد تهران به […]

[ad_1]

سرپرست دادسرای ناحیه ۲۶ تهران به همراه قضات این دادسرا با حضور در مسجد الهادی به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگران رسیدگی کرد.

به گزارش قلم پرس – در راستای سیاست‌های اعلامی از سوی رئیس قوه قضاییه و اجرای دستورات دادستان تهران مبنی بر حضور میدانی معاونان دادستان در جمع نمازگزاران مساجد تهران به منظور رسیدگی به مطالبات حقوقی و قضایی و رفع مشکلات اجتماعی مردم، سرپرست دادسرای ناحیه ۲۶ تهران جهت پاسخگویی به درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم و رسیدگی به مشکلات آن‌ها در مسجد الهادی واقع در مجیدیه شمالی حضور یافت.

در این برنامه المیرا نقی زاده، معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۶ و قضات دادسرا حضور داشتند.

معاون دادستان تهران ضمن دیدار و گفت‌وگوی چهره به چهره با نمازگزاران، از نزدیک در جریان مشکلات، سوالات و مطالبات قضایی و خدمات شهری نمازگزاران قرار گرفت و دستورات و ارشادات لازم را برای پیگیری آن صادر کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]