معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه: شأن نیروی انسانی باید حفظ شود
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه: شأن نیروی انسانی باید حفظ شود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: مشکلات زیادی در حوزه نیروی انسانی داریم، اما باید شان نیروی انسانی حفظ شود. ما شاهد هستیم رئیس قوه قضائیه شخصا پیگیر حل مشکلات کارکنان هستند. به گزارش قلم پرس،از ورزقان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در بیست‌وپنجمین سفر استانی خود امروز چهارشنبه (۱۲ مهر) […]



معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: مشکلات زیادی در حوزه نیروی انسانی داریم، اما باید شان نیروی انسانی حفظ شود. ما شاهد هستیم رئیس قوه قضائیه شخصا پیگیر حل مشکلات کارکنان هستند.

به گزارش قلم پرس،از ورزقان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در بیست‌وپنجمین سفر استانی خود امروز چهارشنبه (۱۲ مهر) در رأس هیات عالی قضایی وارد استان آذربایجان شرقی شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در جریان این سفر وارد شهرستان ورزقان شد و پس از زیارت و غبار روبی مزار شهدا در جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان شرکت کرد و ضمن تبریک میلاد پیامبر اعظم (ص) گفت: همه عالم هرچی دارد از وجود پیامبر اکرم است. چرا که مقام عظیم پیامبر تکریم همه خوبی هاست و باید پیامبر را الگوی خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین اقداماتی که دستور کار این سفر بوده استماع مشکلات مردم در ارتباط با دادگستری و همچنین مشکلات همکاران دادگستری است تا در حد توان در برطرف کردن آن‌ها تصمیماتی اتخاذ شود.

وی در ادامه به رسالت قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: رشد تولید و مهار تورم و امنیت پایدار در سایه اجرای صحیح وظایف قوه قضاییه است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در ادامه گفت: همه وظیفه داریم در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب با دیگر قوا و بخش‌ها مختلف همکاری کنیم، قوای سه‌گانه همکاری مناسبی دارند و این همکاری کمک شایانی به برطرف کردن مشکلات مناطق مختلف کشور می‌کند.

جهانگیر ادامه داد: در سفر‌های استانی سعی می‌کنیم جایگاه استان‌ها ارتقا یابد. قبل از سفر‌های استانی تیم‌های مختلف قوه قضاییه از مناطق مختلف بازدید و نظارت داشتند. امروز در این سفر به بررسی راه حل‌های مسائل مختلفی که تیم‌های نظارتی جمع‌آوری کردند می‌پردازیم.

وی در پایان این نشست گفت: برای مشکلات روبروی شهرستان باید راهکار‌های مناسب اتخاد شود تا مشکلات منطقه به حداقل برسد.

در ادامه این سفر معاون اجتماعی و پیشگیری از جرایم قوه قضاییه در دیدار با قضات، کارکنان سازمان‌های تابعه دادگستری شهرستان ورزقان بیان کرد: پس از استقلال قوه قضاییه امکانات این قوه در ابتدا در حد وزارت خانه بود. اما با تلاش‌های که صورت گرفته مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شدند.

جهانگیر ادامه داد: مشکلات زیادی در حوزه نیروی انسانی داریم، اما باید شان نیروی انسانی حفظ شود. ما شاهد هستیم رئیس  قوه قضاییه شخصا پیگیر حل مشکلات کارکنان هستند و همچنین جلوگیری از قطع همکاری با نیرو‌ها از برنامه‌های جدی قوه است.

پایان پیام/