مطالبه‌گری به شغل برخی تبدیل شده است/ضرورت مطالبه‌گری  حتی در شعار مسئولان هم مورد توجه نیست
مطالبه‌گری به شغل برخی تبدیل شده است/ضرورت مطالبه‌گری  حتی در شعار مسئولان هم مورد توجه نیست

[ad_1] عضو شورای شهر تبریز گفت: متأسفانه با وجود تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم مطالبه گری، این پدیده به شغلی برای برخی افراد تبدیل و اصل «مطالبه چه چیزی» مورد غفلت واقع شده است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، روح الله رشیدی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در مجمع مطالبه گران آذربایجان شرقی اظهار […]

[ad_1]


عضو شورای شهر تبریز گفت: متأسفانه با وجود تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم مطالبه گری، این پدیده به شغلی برای برخی افراد تبدیل و اصل «مطالبه چه چیزی» مورد غفلت واقع شده است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، روح الله رشیدی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در مجمع مطالبه گران آذربایجان شرقی اظهار داشت: یک سابقه ذهنی همراه با دافعه در خصوص مقوله مطالبه گری وجود دارد و مجمع مطالبه گران و اعضای آن باید اهتمام و توجه ویژه‌ای برای پاسخ به پرسش بنیادین اینکه «مطالبه گری چه چیزی» داشته باشند.

وی افزود: این امر از آنجایی دارای اهمیت است که هدف غایی انقلاب اسلامی که به برکت خون شهدا به ثمر رسیده، اعاده و مطالبه حق و عدل، رفع ظلم و تبعیض و فساد و فقر است و این نکته همواره در بیانات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و مأموریت های محوله از سوی رهبری به نهادها و دستگاه‌ها موکداً تأکید شده و البته در بسیاری موارد متأسفانه بر زمین مانده است.

این عضو شورای شهر تبریز تصریح کرد: متأسفانه باید اذعان کرد که با وجود همه این تأکیدات، ضرورت مطالبه‌گری حتی در شعار مسئولان و دستگاه ها نیز مورد توجه قرار نمی‌گیرد در حالی که رهبری در دیدار با هیات دولت سیزدهم بر لزوم پیوست عدالت تمام طرح‌ها و پروژه‌های دولت تأکید کردند.

رشیدی با تأکید بر اینکه مبادا با مطالبه‌گری سرمان گرم شود و اصل این پدیده مغفول بماند، اظهار کرد: متأسفانه شاهدیم که در مواردی این امر به یک شغل تبدیل شده و برخی تنها مسئول دریافت و پرداخت فاکتور اموری به اسم مطالبه‌گری شده‌اند در حالی که همه باید قائم به قسط شویم و با حضور در جریان عظیم و زلال مردمی به سمت قسط و عدالت حرکت کنیم.

انتهای پیام/


[ad_2]