مشکل تأمین معلم در آذربایجان‌شرقی وجود ندارد
مشکل تأمین معلم در آذربایجان‌شرقی وجود ندارد
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برای بازگشایی باشکوه مدارس آمادگی کامل دارد گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در تأمین معلم برای سال تحصیلی جدید مشکلی نداریم.

مسعود سعادتی روز سه شنبه، در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز، از همه ادارات خواست با توجه به در پیش بودن بازگشایی مدارس دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها کمک کنند تا سال تحصیلی با نشاطی را آغاز کنیم.

وی ضمن تشکر از تلاش همه مدیران مدارس استان برای انجام تلاش و مجاهدت در زمینه بازگشایی مدارس اظهار کرد: زمان زیادی تا بازگشایی مدارس باقی نمانده و همه واحدهای آموزش و پرورش برای این اتفاق بزرگ مهیا هستند.

سعادتی با تاکید بر توجه به حساسیت رفت و آمد دانش آموزان به مدارس به ویژه ایمنی تردد دانش آموزان به خصوص نحوه فعالیت سرویس مدارس از پلیس راهور تبریز خواست، مثل سنوات گذاشته تمهیدات لازم برای بازگشایی مجدد مدارس انجام دهند.

وی با اعلام اینکه با همکاری شورای شهر تبریز موضوع سرویس مدارس ضابطه‌مند شده و در چارچوب قانون تصمیم‌گیری می‌شود، افزود: هر چند موضوع سرویس مدارس، موضوعی فرابخشی بوده ولی قانون، دیگر نهادها مخصوصا شهرداری را ملزم به ورود جدید به این حوزه کرده است.

  • نویسنده : مینا بازگشا