مسیرهای دسترسی به استادیوم یادگار امام (ره) ساماندهی می شود
مسیرهای دسترسی به استادیوم یادگار امام (ره) ساماندهی می شود

شهردار تبریز به همراه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و همچنین مالک باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز از وضعیت مسیرهای دسترسی به استادیوم یادگار امام (ره) بازدید کرد. به گزارش قلم پرش، ایرج شهین باهر شهردار تبریز عصر امروز به همراه ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین محمدرضا زنوزی مطلق مالک […]

شهردار تبریز به همراه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و همچنین مالک باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز از وضعیت مسیرهای دسترسی به استادیوم یادگار امام (ره) بازدید کرد.

به گزارش قلم پرش، ایرج شهین باهر شهردار تبریز عصر امروز به همراه ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز از وضعیت مسیرهای دسترسی به استادیوم یادگار امام (ره) به منظور سهولت دسترسی تماشاگران فهیم تراکتورسازی به این استادیوم بازدید و دستورات لازم جهت ساماندهی این مسیر را صادر کرد.

در این بازدید، شهردار تبریز با بیان اینکه این بازدید در راستای ساماندهی مسیرهای دسترسی به این استادیوم صورت گرفته، اظهار کرد: پس از بررسی مسیرهای دسترسی به استادیوم، تصمیم گرفته شد تا در عرض ۲۰ روز آینده بحث زیرسازی مسیر جدید دسترسی به استادیوم آماده شود.

مهندس ایرج شهین باهر در ادامه افزود: همچنین مالک باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز نیز در خصوص تأمین قیر جهت آسفالت ریزی این مسیر دسترسی، با شهرداری تبریز همکاری می کند.

در ادامه این بازدید، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه از شنبه راه دسترسی مسیر استادیوم یادگار امام (ره) در اختیار شهرداری تبریز گذاشته می شود، ادامه داد: وضعیت استادیوم یادگار امام در حال ساماندهی است که در این راستا پارکینگ این مجموعه ساماندهی شده و سالن کنفرانس و رختکن های استادیوم نیز استانداردسازی شده است.

ایوب بهتاج همچنین ادامه داد: نواقص استادیوم یادگار امام (ره) تبریز در هفته آینده در حضور معاونت عمرانی استانداری مطرح و دستورالعمل های لازم مصوب می شود که امیدواریم در نخستین دیدار تیم فوتبال تراکتورسازی در این استادیوم، هر سه مسیر دسترسی به استادیوم در اختیار تماشاگران قرار داده شود.

در ادامه، محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز نیز در این بازدید اظهار کرد: جاده های دسترسی و مسائل داخلی استادیوم با حضور شهردار تبریز و مدیرکل ورزش و جوانان استان بررسی شد که امیدواریم با هماهنگی های لازم، این نواقص بزودی رفع شوند.