مسؤولان در مقابل مطالبات مردم پاسخگو باشند/ بوی بد مردم اهر را کلافه کرده است
مسؤولان در مقابل مطالبات مردم پاسخگو باشند/ بوی بد مردم اهر را کلافه کرده است

امام جمعه اهر گفت: مردم انتظار دارند مسؤولان در خصوص مشکلات و مطالبات مردم پاسخگو باشند. به گزارش قلم پرس،از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی خدمت به مردم و حل مشکلات آنها را جزو وظایف مسؤولان ذکر کرد و اظهار داشت: مردم ولی‌نعمتان انقلاب ما هستند و به این […]



امام جمعه اهر گفت: مردم انتظار دارند مسؤولان در خصوص مشکلات و مطالبات مردم پاسخگو باشند.

به گزارش قلم پرس،از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی خدمت به مردم و حل مشکلات آنها را جزو وظایف مسؤولان ذکر کرد و اظهار داشت: مردم ولی‌نعمتان انقلاب ما هستند و به این عزیزان هرچه خدمت کنیم  باز  نتوانسته‌ایم در مقابل ایثار و فداکاری و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی حق آنان را به نحو احسن ادا کنیم.

 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر بر ضرورت اطلاع‌رسانی در زمینه‌های مختلف به مردم تاکید کرد و افزود: نباید مردم را نامحرم بدانیم و باید مشکلات، معضلات و موانع موجود را برای تنویر افکار عمومی برای جامعه بیان کنیم و در مواردی که رفع این مشکلات از عهده  مسؤولان محلی خارج  است بازگو کرده و قضاوت را به عهده مردم بگذاریم.

امام جمعه اهر یادآور شد: اگر مطالبات مردم توسط مسؤولان جدی گرفته نشود و پاسخگو در برابر مطالبات آنها نباشیم،  نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

 وی با انتقاد از کندی عملیات اجرایی پروژه زیرگذر ورودی اهر در مسیر پلیس و دانشگاه آزاد گفت: اجرای ناتمام این پروژه را مقایسه کنید با پروژه بزرگ زیرگذر و روگذر ارتش در تبریز که بعد از پروژه زیرگذر اهر آغاز شده و قبل از آن نیز این پروژه بزرگ  استانی به اتمام رسیده است و همچنان زیرگذر اهر ناقص است که امیدواریم همه همت کنند این پروژه قبل از آغاز فصل سرما به اتمام برسد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اهر، به انتشار  بوی نامطبوع در سطح شهر نیز  اشاره کرد و متذکر شد: نباید با کارهای مقطعی  از کنار این موضوع به سادگی بگذریم متاسفانه، بوی بد مردم را کلافه کرده است و شهروندان  با مراجعه حضوری و  و محل نماز جمعه نارضایتی جدی خود را از این مشکل اعلام نموده‌اند و ضرورت دارد  فرمانداری و دستگاه‌های مرتبط با وجود اینکه کارهایی  نیز در این خصوص انجام شده ولی کافی نبوده و تلاش و همت بیشتر دستگاه‌های ذی‌ربط را می‌طلبد. 

حاجی‌زاده به  سدمعبر در مناطق مختلف شهر نیز اشاره کرد و افزود: این موضوع، یکی دیگر از معضلات شهرستان بوده  ضرورت دارد شهرداری به عنوان متولی این امر باهمکاری مرتبط  با افراد خاطی و کسانی که به نحوی برای مردم با سد معبر ایجاد مزاحمت می‌کنند، اقدامات قانونی انجام دهد و با تشکیل کارگروه ویژه با مدیریت فرمانداری و با حضور دستگاه‌های متولی، راهکارها و اقدامات قانونی  را  مورد بررسی قرار دهند.

در  این نشست که با  دستور جلسه مشکل بوی بد، سدمعبر، سگ‌های ولگرد و زباله‌گردی با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی مورد بررسی قرار گرفت و اعضای حاضر در جلسه از جمله فرماندار، شهردار، رئیس دادگستری و برخی اعضای دیگر  نظرات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۳/س