مرگ یک نفر به دنبال برخورد خودرو سواری پژو و تریلی
مرگ یک نفر به دنبال برخورد خودرو سواری پژو و تریلی

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد و سقوط به دره و آتش سوزی خودرو سواری پژو و تریلی در اتوبان جاده قره چمن – میانه، منجر به مرگ ۱ نفر شد. قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، حبیب حسینقلی زاده، اظهار داشت: عصر امروز در جاده قره چمن […]

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد و سقوط به دره و آتش سوزی خودرو سواری پژو و تریلی در اتوبان جاده قره چمن – میانه، منجر به مرگ ۱ نفر شد.

قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، حبیب حسینقلی زاده، اظهار داشت: عصر امروز در جاده قره چمن – میانه برخورد سواری پژو با تریلی منجر به سقوط به دره و آتش گرفتن هر دو خودرو شده و مرگ یک تن را به همراه داشت.

وی گفت: با اعلام این حادثه در ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه به اپراتوری فوریتهای پزشکی شهرستان بستان آباد، پایگاه اورژانس ۱۱۵ قره چمن به محل حادثه اعزام شد و با توجه به اینکه خودروها آتش گرفته بودند کرده بود، عوامل آتش نشانی، هلال احمر و راهداری نیز به محل اعزام شده و پس از تلاش مجموع این عوامل، تکنسین های اعزامی مرگ راننده پژو را در صحنه حادثه تائید کردند.

حسینقلی زاده گفت: اکثرا حوادث ترافیکی در نزدیکی شهرها روی می دهد و علل اصلی این حوادث خواب آلودگی و خستگی رانندگان است که شاید با لحظه ای استراحت راننده، شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.