مردم فعالیت ها در شبکه برق را برای جلوگیری از سرقت تجهیزات از طریق سامانه ۱۲۱ استعلام کنند
مردم فعالیت ها در شبکه برق را برای جلوگیری از سرقت تجهیزات از طریق سامانه ۱۲۱ استعلام کنند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: مردم فعالیت گروه ها در شبکه برق را برای جلوگیری از سرقت تجهیزات شبکه از طریق سامانه ۱۲۱ استعلام کنند

به گزارش قلم پرس، عباس حسامی با اشاره به بروز پدیده سرقت کابل های شبکه توزیع نیروی برق تبریز در سال های اخیر اظهار کرد: این پدیده به دنبال افزایش قیمت فلز مس ایجاد شده است و سارقان اقدام به سرقت شبانه تجهیزات شبکه توزیع برق می کنند.

حسامی، افزود: ساکنان شهرستان های تبریز، اسکو و آذرشهر و روستاهای تابعه در صورت مشاهده گروهی حتی با لباس مخصوص توزیع برق که بر روی شبکه فعالیت می کنند، از طریق سامانه ۱۲۱ استعلام کنند تا مشخص شود که این گروه متعلق به شبکه توزیع برق است یا سارق هستند که در لباس توزیع برق اقدام به سرقت می کنند.

وی اظهار داشت: با استعلام از طریق این شماره، کارشناسان این شبکه اقدام به کنترل می کنند و اگر این گروه متعلق به شرکت توزیع برق نبود با همراهی نیروی انتظامی به منطقه مراجعه و سارقان دستگیر می شوند.

حسامی، با بیان اینکه مردم با این کار خود می توانند این شبکه را در جلوگیری از بروز سرقت از تجهیزات شبکه کمک کنند، ادامه داد: تمام خدمات شرکت توزیع برق تبریز از طریق الکترونیکی با مراجعه به سامانه «برق تبریز» یا «برق من» از این خدمات استفاده کنند.

 

انتهای پیام/