مربی تراکتور: آماده‌ی ارایه بازی با کیفیت و‌ شکست پیکان هستیم
مربی تراکتور: آماده‌ی ارایه بازی با کیفیت و‌ شکست پیکان هستیم
مربی تراکتور گفت: آماده‌ی ارایه بازی با کیفیت و‌ شکست پیکان هستیم.

به گزارش دفتر ارتباطات و رسانه باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، ساکت الهامی در خصوص بازی تیمش با پیکان، اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول، راهی به جز طی روند رو به رشد وجود ندارد و جا برای ریسک باقی نمانده است.

وی با تاکید بر اینکه بازی با پیکان سخت است، افزود: جایگاه فوتبالی پیکان، مناسب جایگاه این تیم در جدول نیست. شرایط ما هم به گونه‌ای است که می‌خواهیم روند هفته‌های اخیر را ادامه دهیم.

الهامی با بیان اینکه بازیکنان تراکتور به وحدت تاکتیکی رسیده‌اند، گفت: با توجه به شرایط جدول، قطعا هر دو تیم برای کسب سه امتیاز بازی خواهند کرد که این موضوع هم برای ما و هم برای پیکان خوب است. تنها نگرانی من از شرایط چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس است؛ چرا که وضعیت چمن این ورزشگاه قبل از تعطیلات مناسب نبود؛ البته چند هفته‌ای پیکان خارج از خانه بازی کرده و از کیفیت زمین خبر ندارم.

مربی تراکتور خاطرنشان کرد: امیدوارم چمن ورزشگاه اجازه‌ ارائه‌ی بازی تماشاگر پسند همراه با پیروزی را به ما بدهد تا دل هواداران را شاد کنیم.

وی مطرح کرد: هواداران تراکتور در بازی با پیکان ما را تنها نمی‌گذارند و سعی می‌کنیم با پشتوانه‌ی آنان و همت بازیکنان فوتبال با کیفیت و همراه با سه امتیاز ارایه دهیم.