مراسم تحلیف جمعی از کارآموزان قضایی دوره ۲۲۳ تهران با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه
مراسم تحلیف جمعی از کارآموزان قضایی دوره ۲۲۳ تهران با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه

خبرگزاری میزان – مراسم تحلیف جمعی از کارآموزان قضایی دوره ۲۲۳ تهران با حضور  امین حسین رحیمی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و حجت الاسلام والمسلمین سعید سعدی مدیرکل آموزش قوه قضاییه صبح امروز در محل ساختمان شماره ۳ قوه قضاییه برگزار شد. کارآموزان قضایی دوره مذکور در حضور معاون منابع انسانی […]

خبرگزاری میزان – مراسم تحلیف جمعی از کارآموزان قضایی دوره ۲۲۳ تهران با حضور  امین حسین رحیمی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و حجت الاسلام والمسلمین سعید سعدی مدیرکل آموزش قوه قضاییه صبح امروز در محل ساختمان شماره ۳ قوه قضاییه برگزار شد.

کارآموزان قضایی دوره مذکور در حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی و مدیرکل آموزش قوه قضاییه ادای سوگند کردند.

معاون رئیس قوه قضاییه خطاب به کارآموزان قضایی به جایگاه مهم قضاوت اشاره و تاکید کرد: قضاوت جایگاه مهم و ارزشمندی است و باید قدر آن را دانست.

رحیمی افزود: قضاوت با علم و تقوا همراه با شم قضایی است تا از میان صحنه‌سازی‌های غیر واقع به کشف حقیقت رسید. وظیفه قضات اجرای عدالت و احقاق حق است و با انجام درست این ماموریت مهم می‌توان شکرگزار خدواند متعال بود.

معاون منابع انسانی وامور فرهنگی قوه قضاییه یاد آور شد: قوه قضائیه باید ملجأ و پناهگاه مردم ستمدیده باشد و در این راستا امنیت قضایی باید ارتقا پیدا کند تا مظلوم همواره امیدوار و مجرم گریزان باشد. وی با اشاره به اصل حتمیت کشف جرم و قطعیت اجزای مجازات خاطر نشان کرد: نحوه برخورد با مجرم هم باید طوری باشد که با محقق شدن این اصل پیشگیری از جرم صورت پذیرد.

وی در پایان سخنان خود بر تقویت مدوام و تسلط علمی کارآموزان قضایی تاکید کرد و بر پیگیری بهبود ارتقاء معیشت قضات و کارکنان اداری قول مساعد داد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید سعدی مدیرکل آموزش قوه قضاییه نیز با ارائه گزارشی از روند اجرای دوره مذکور و ادواری که تاکنون از سال ۱۴۰۰ برگزارشده است، بر مرتفع شدن نیروی قضایی مورد نیاز دستگاه قضا اظهار امیدواری کرد.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم از نفرات برتر این دوره با اهدای لوح تقدیر شد.

 

انتهای پیام/