مراسم اختتامیه اولین جشنواره نوروزی تبریز در مجموعه تاریخی تفریحی ائل گولی
مراسم اختتامیه اولین جشنواره نوروزی تبریز در مجموعه تاریخی تفریحی ائل گولی

مراسم اختتامیه اولین جشنواره نوروزی تبریز در مجموعه تاریخی تفریحی ائل گولی تبریز با حضور سرپرست شهرداری تبریز و مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز برگزار شد. به گزارش قلم پرس، در این مراسم که با استقبال جمعی از شهروندان و میهمانان نوروزی حاضر در مجموعه تاریخی تفریحی ائل گولی روبرو شد، برنامه‌های متنوع […]



مراسم اختتامیه اولین جشنواره نوروزی تبریز در مجموعه تاریخی تفریحی ائل گولی تبریز با حضور سرپرست شهرداری تبریز و مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز برگزار شد.

به گزارش قلم پرس، در این مراسم که با استقبال جمعی از شهروندان و میهمانان نوروزی حاضر در مجموعه تاریخی تفریحی ائل گولی روبرو شد، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اجرا شد.
همچنین، سرپرست شهرداری تبریز از مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز و دست اندرکاران برگزاری این برنامه به دلیل حسن اجرای آن تقدیر کرد.
اولین جشنواره نوروزی تبریز به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در مجموعه تاریخی تفریحی ائل گولی و به مدت ۱۰ روز، از ۲ الی ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ برگزار شد که از سوی شهروندان و میهمانان نوروزی نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفت.