مدیریت جبهه انقلابی راهبرد اصلی پیشرفت کشور است
مدیریت جبهه انقلابی راهبرد اصلی پیشرفت کشور است

خبرگزاری میزان – محمدرضا اکبری زاده، مدیرکانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کل استان کرمان در دیدار با رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با توجه در پیش بودن انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، تببین شاخص‌های رئیس جمهور انقلابی حسب فرمایش مقام معظم رهبری در روز اول فروردین از وظایف بسیج است. وی […]

خبرگزاری میزان – محمدرضا اکبری زاده، مدیرکانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کل استان کرمان در دیدار با رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با توجه در پیش بودن انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، تببین شاخص‌های رئیس جمهور انقلابی حسب فرمایش مقام معظم رهبری در روز اول فروردین از وظایف بسیج است.

وی ادامه داد: بر اساس فرمایشات معظم له از جمله ویژگی‌های و شاخصه‌های رئیس جمهور انقلابی این است که دارای مدیریت و کفایت باشد، با ایمان، عدالت خواه و ضدفساد، دارای عملکرد جهادی و انقلابی، مردمی و امیدوار باشد و از این رو ضرورت دارد بسیج به تبیین این شاخص‌ها و انطباق این معیار‌ها بر جناح مومن و انقلابی اقدام کند.

مدیرکانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کل استان کرمان در ادامه اظهار کرد: هر کجا از شاخص‌های انقلابی دور شدیم، ضرر کردیم و عقب افتادیم، و هر کجا با لحاظ شاخص‌ها و ارزش‌های انقلابی مدیران را انتخاب کردیم، در اداره کشور موفق بودیم و از آنجا که بنای انقلاب اسلامی بر ارزش‌ها بوده، حرکت بر مدار این ارزش‌ها معیار صحیح تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه نباید از مسیر ولایت فقیه که اصل مترقی قانون اساسی و نسخه مدیریت عصر غیبت است دور شد، اظهار داشت: بسیج وظیفه دارد در راستای عمل به منویات امام المسلمین، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را تبیین کرده و به پاسداری از خون شهیدان در جامعه روشنگری کند.

انتهای پیام/