مجوز رسمی تاسیس دانشکده پرستاری میانه صادر شد
مجوز رسمی تاسیس دانشکده پرستاری میانه صادر شد

با پیگیری های نمایندگان میانه در مجلس مجوز تاسیس دانشکده پرستاری میانه رسما صادر شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، مرتضی حسینی نماینده مردم میانه در مجلس با اشاره به صدور مجوز رسمی تاسیس دانشکده پرستاری میانه اظهار کرد: کمبود نیروی پرستاری در شهرستان میانه که پر جمعیت ترین و بزرگترین شهرستان شمال غرب کشور […]



با پیگیری های نمایندگان میانه در مجلس مجوز تاسیس دانشکده پرستاری میانه رسما صادر شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، مرتضی حسینی نماینده مردم میانه در مجلس با اشاره به صدور مجوز رسمی تاسیس دانشکده پرستاری میانه اظهار کرد: کمبود نیروی پرستاری در شهرستان میانه که پر جمعیت ترین و بزرگترین شهرستان شمال غرب کشور است همواره محسوس بود، چون بعضا از شهرهای اطراف هم برای درمان به میانه می آیند از این رو ضرورت تاسیس دانشکده پرستاری در میانه کاملا احساس می‌شد.

نماینده مردم میانه با اشاره به پیگیری های بسیار برای تاسیس این دانشکده، بیان کرد: نمایندگان سابق از جمله برادر بنده که در مجلس نهم نمایندگی مردم میانه را برعهده داشت نیز پیگیر تاسیس دانشکده پرستاری بودند اما به نتیجه و سرانجام نرسیده بود. اما با پیگیری‌های یکی دو سال گذشته و هم‌افزایی موثری که نمایندگان میانه به عمل آوردند، در نهایت مجوز رسمی فعالیت دانشکده پرستاری که در دویست و نودمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی به تصویب رسیده بود توسط وزیر ابلاغ شد.

 لازم به ذکر است این دانشکده از بهمن سال ۱۴۰۰ اقدام به پذیرش دانشجو کرده و فعالیت خود را از اسفند همان سال آغاز کرده است.

پایان پیام/