متن استعفای محسن جلال‌پور
متن استعفای محسن جلال‌پور

محسن جلال‌پور پس از حدود ۱۴ ماه فعالیت به عنوان رئیس اتاق ایران، یکشنبه ۱۰ مرداد به دلیل بیماری قلبی از سمت خود کناره‌گیری کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران، متن استعفای جلال‌پور خطاب به اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران بدین شرح است:   بسمه تعالی اعضای محترم هیات […]

محسن جلال‌پور پس از حدود ۱۴ ماه فعالیت به عنوان رئیس اتاق ایران، یکشنبه ۱۰ مرداد به دلیل بیماری قلبی از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران، متن استعفای جلال‌پور خطاب به اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

اعضای محترم هیات نمایندگان اتاق ایران

از ۲۴ خرداد که افتخار امانتداری کرسی ریاست اتاق ایران توسط برگزیدگان بخش خصوصی کشور را پیدا نمودم تا به امروز همواره بر ۲ مطلب مهم پا فشردم:

اول: اعتلای بخش خصوصی و جایگاه آن در کشور که لازمه آن انسجام بخش مردمی اقتصاد ایران و ارتقای جایگاه تشکلهای مدنی و خصوصا اتاقهای سراسر کشور می باشد.

دوم: انجام درست و حداکثری وظایف و مسئولیتهای تعریف شده برای این کرسی در جهت رفع موانع کسب و کار و بسترسازی برای سرمایه گذاری و ایجاد فضای امید و انگیزه و تلاش در جهت بهبود مستمر فضای کسب و کار در حیطه قانون و مقررات و اختیارات و مسئولیتهای مربوطه.

قضاوت در میزان توفیق در انجام این ماموریت ها را به شما می سپارم اما اذعان می کنم تمام توانم را در این مسیر بکار گرفتم تا امانتدار خوبی باشم.

اکنون که ناتوانی جسمی و بیماری قلبی مرا از ادامه این مسیر بازداشته ضمن ادای تکریم و احترام به پیشگاه شما سروران و عذرخواهی از قصورات و کوتاهی ها، بدین وسیله استعفای قطعی خود که متکی به عقل و تدبیر و از سر وظیفه شناسی و امانتداری و در نهایت عذرخواهی است را به اطلاع آن بزرگواران می رسانم.

فرصت را غنیمت شمرده از خانواده عزیز اتاق ایران، هیات رییسه ارزشمند، مشاورین، هیات نمایندگان، روسای اتاقهای کشور، روسای تشکلها، روسای اتاقهای مشترک، روسای کمیسیونها، سازمانهای وابسته به اتاق، دبیرکل، معاونین، مدیران، پرسنل و همه همکاران محترم خانواده بزرگ اتاق ایران بابت حمایت، همراهی و بلند نظری شان سپاسگزاری می نمایم.

کم نبودند عتاصر فهیم و خدوم در قوای سه گانه و سازمانهای بالادستی حاکمیتی که با باور به نقش بی بدیل بخش خصوصی در اقتصاد ملی یار و یاور من و بخش خصوصی کشور بودند که از همه الطاف و همراهی شان کمال قدردانی را بعمل می آورم. مسلما یاد این عزیزان هیچ گاه از خاطرم نخواهد رفت.

لازم می دانم از روسا و اعضای اتاقهای تعاون و اصناف که با بلند نظری و وطن پرستی بنیان مقدس دبیرخانه سه اتاق را نهادند سپاس ویژه داشته باشم. این حرکت نشانه بلوغ فعالان اقتصادی ایران و محل امید بخش مردمی اقتصاد ایران است.

همراهی اقتصاددانان و محققین و بالاخص اصحاب رسانه همواره دلگرمی مضاعف می داد. من از آنها بسیار آموختم. دریافتم که اگر قدمی در راه خدمت به ایران برداری، می توانی روی همراهی خردمندان این سرزمین حساب کنی و پی بردم که اینان چه خالصانه و دلسوزانه مشارکت می نمایند.

اکنون در پایان این ماموریت خطیر از همه شما عزیزان دو تقاضا و خواهش جدی دارم:

اول اینکه از همه شما عزیزان می خواهم که در اسرع وقت جلسه هیات نمایندگان را تشکیل داده و مطابق قانون و عرف مقدس جامعه اقتصادی ایران، رییس جدید اتاق ایران را انتخاب فرمایید. نپسندید که این مهم حتی یک هفته به تاخیر افتد.

دوم هم از همه شما بزرگواران می خواهم همچون انتخابات گذشته، صحنه انتخابات را به نمایش خرد جمعی هیات نمایندگان و صحنه بلوغ و وفاق بزرگان بخش خصوصی کشور تبدیل نمایید.

از همه شما سروران محترم تقاضای عفو و التماس دعای خاص دارم.

ارادتمند

محسن جلال پور

۱۳۹۵٫۵٫۱۰