لیکنز: فردا برای کسب ۳ امتیاز بازی میکنیم
لیکنز: فردا برای کسب ۳ امتیاز بازی میکنیم
سرمربی تیم تراکتور گفت: فردا قائم اسلامی‌خواه و آنتونی استوکس را در اختیار نداریم.

به گزارش قلم پرس، جرج لیکنز در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به خاطر ماه مبارک رمضان تمرینات تیم را نزدیک اذان برگزار می‌کنیم و بعد از تمرین تیم را راهی هتل خواهیم کرد.

وی افزود: بازی مقابل پارس جنوبی جم آخرین بازی خانگی ماست و امیدوارم هواداران با حضور پرشور خود از تیم ما حمایت کنند. در دو بازی قبلی می‌توانستیم ۶ امتیاز بگیریم ولی بخت با ما یار نبود.

سرمربی تیم تراکتور خاطرنشان کرد: بازی‌های لیگ قهرمانان را تماشا کردیم و اتفاقات شگفت‌انگیزی رخ داد. افتخار می‌کنم ۴ بازیکن تیم ملی بلژیک در این دیدارها خوش درخشیدند.

لیکنز تصریح کرد: در بازی‌هایی که انجام شد می‌توانیم درس بزرگی بگیریم به‌خصوص بازی آژاکس که برای ما درس عبرت بود. وقتی بازی در این سطح برگزار می‌شود می‌توانیم خیلی چیزها یاد بگیریم. در مورد لیگ قهرمانان صحبت کردم تا ببینیم چه درس‌هایی می‌توانیم از این بازی‌ها یاد بگیریم.

وی گفت: زمان زیادی برای آماده شدن برای دیدار فردا داشتیم و ۹ روز زمان کافی بود. فردا با پارس جم بازی داریم که در نیم‌فصل که اردوی کیش بودیم با این تیم بازی کردیم و از آن‌ها شناخت داریم.

سرمربی تیم تراکتور تأکید کرد: به تیم ذوب‌آهن اصفهان تبریک می‌گویم که موفق شد به دور بعدی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا صعود کند.

لیکنز ادامه داد: بازی فردا برای ما بسیار مهم است و با حضور هواداران با همه وجود بازی می‌کنیم تا ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نقی زاده باید وضعیتش مشخص شود ولی قائم اسلامی‌خواه به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا قادر به همراهی ما نخواهد بود. در مورد استوکس خیلی تلاش کردیم ولی برای بازی فردا او را در اختیار نخواهیم داشت.

لیکنز تصریح کرد: در بازی فردا قطعاً به دنبال ۳ امتیاز هستیم و تنها هدف ما در این مسابقه کسب پیروزی است و توجهی به جایگاه حریف در جدول رده‌بندی نداریم.

وی تأکید کرد: در ۹ روز گذشته تمرینات خوبی داشتیم و بعد از بازی خوبی که مقابل پرسپولیس داشتیم تلاش کردیم این وضعیت را حفظ کنیم. آماده‌سازی ما برای دیدار پارس همان آماده‌سازی ما برای دیدار با پرسپولیس بود و امروز هم در آخرین جلسه‌ای که با بازیکنان داریم آخرین نکات فنی را به بازیکنانم خواهم گفت. بهتر است در نشست خبری درباره نکات ضعف و قوت حریف چیزی نگویم چون این مسائل در بازی فردا مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم تراکتور گفت: گل‌های زده خوبی داشتیم ولی نسبت به تیم‌های بالای جدولی گل‌های بیشتری دریافت کردیم و باید مواظب باشیم که گل دریافت نکنیم.

لیکنز ادامه داد: با توجه به اتفاقات بازی سپیدرود ما ۳ بازی پشت سر هم واگذار کردیم ولی پس‌ازآن به شرایط خوب روحی برگشتیم و ۲ بازی اخیر خیلی خوب بودیم و تلاش می‌کنیم این شرایط را حفظ کنیم. نکته‌ای که خیلی مهم است این است که در ۲ بازی باقیمانده تمام مجموعه تیم فقط برای موفقیت تیم تلاش کنند و نباید بازیکنی به فکر این باشد که به فکر شخص خود باشد.

وی تأکید کرد: هرگز برای یک امتیاز بازی نخواهیم کرد. همیشه برای برد و ۳ امتیاز می‌رویم.

لیکنز گفت: همیشه در زندگی خوب نیست که پیروز باشید و بعضی مواقع شکست در زندگی باعث می‌شود قوی‌تر شوید و نقاط ضعف خود را بهبود بخشید. تراکتور از یک تیم معمولی به یک تیم خیلی خوب تبدیل می‌شود و برای ما اتفاقات غیر فوتبالی رخ داد و تلاش می‌کنیم به شرایط ایده‌آل بازگردیم.

سرمربی بلژیکی تیم تراکتور خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم وقتی مربی‌ای مثل یورگن کلاپ را می‌بینم که در نبود محمد صلاح گلایه نکرد و به سایر بازیکنان مثل شکیری تکیه کرد و با تکیه‌بر آن‌ها توانست موفق شود. من به‌عنوان بازیکن تجربه بازی در فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا را داشتم و پس از شکست شرایط دشواری حاکم می‌شود.

لیکنز گفت: تلاش می‌کنم تا از تمامی پتانسیل تیم استفاده کنم. زمانی که من به تراکتور آمدم تیم بسته‌شده بود و حتی یک بازیکن هم اضافه نکردم و تلاش می‌کنم با همین نفرات به موفقیت برسم. بعد از شرایط سختی که داشتیم تیم ما به بازی‌ها برگشت.

وی گفت: قبل بازی سپیدرود من گفته بودم که این بازی برای ما بسیار مهم است ولی دیدید که اتفاقاتی افتاد که من یا دیگر عوامل تیم مقصر نبودیم. من دوست دارم دو بازی آینده را با پیروزی پشت سر بگذارم تا سهمیه لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را دریافت کنیم ولی در ابتدا باید فردا سه امتیاز بازی را کسب کنیم.