لیکنز: برای بازی دربی باید بیشتر از دیدار با سپاهان تمرکز کنیم /باید به یک باشگاه خوب و بزرگتر تبدیل شویم
لیکنز: برای بازی دربی باید بیشتر از دیدار با سپاهان تمرکز کنیم /باید به یک باشگاه خوب و بزرگتر تبدیل شویم

سرمربی خارجی تیم تراکتور بازی فردا مقابل ماشین‌سازی را سخت‌تر از دیدار مقابل سپاهان دانست. به گزارش قلم پرس، جرج لیکنز در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ماشین سازی، گفت:‌ ابتدا باید به همه سلام کنم و بابت تاخیرم در نشست خبری عذرخواهی می‌کنم. فردا یک بازی سخت در پیش داریم. یکی از حساسیت‌های بازی […]

سرمربی خارجی تیم تراکتور بازی فردا مقابل ماشین‌سازی را سخت‌تر از دیدار مقابل سپاهان دانست.

به گزارش قلم پرس، جرج لیکنز در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ماشین سازی، گفت:‌ ابتدا باید به همه سلام کنم و بابت تاخیرم در نشست خبری عذرخواهی می‌کنم. فردا یک بازی سخت در پیش داریم. یکی از حساسیت‌های بازی فردا این است که یک دربی در پیش داریم.

وی افزود: در دربی‌ها همیشه بازیکنان می‌خواهند خودشان را به هواداران نشان دهند. هر تیمی دوست دارد فردا برنده شود. از مربی ماشین سازی شناخت دارم بعد از حضور او ماشین سازی پیشرفت خوبی داشته است. ما فردا رقیب هستیم و بعد از بازی بازهم دوست هستیم. به بازیکنان گفتم مسابقه فردا می‌تواند از بازی با سپاهان سخت‌تر باشد. باید بدانیم که ما از بیرون هدیه نمی‌گیریم و باید خودمان تلاش کنیم. این بازی از مسابقه با سپاهان هم سخت‌تر است.می‌دانیم ماشین سازی نقاط قوت و ضعف ما را به خوبی می‌داند. ما آماده سازی خوبی داشتیم و بیشتر از بازی با سپاهان تمرین کردیم. آنالیزهای خوبی در این مدت داشتیم و خوشحالم که این جزئیات توانسته به ما کمک کند. بازی خانگی قبلی ماشین سازی مقابل پیکان بود و آنها دقیقه آخر پنالتی را از دست دادند. در آن بازی مالک باشگاه هم حضور داشت و این اتفاق  برای آنها سخت بود. در بازی با ذوب آهن هم آنها عملکرد خوبی داشتند  و به تساوی رسیدند. کسب یک امتیاز در اصفهان بسیار سخت است.

لیکنز در ادامه تأکید کرد:‌ باید برای بازی فردا بیشتر از دیدار با سپاهان تمرکز کنیم و در این مورد بارها به بازیکنان تیم تاکید کردم. فردا باید سخت تلاش کنیم. دو بازی دیگر قبل از شروع سال جدید باقی مانده است. در حال حاضر مهمترین بازی ما با ماشین سازی است. علی اسماعیلی تنها مصدوم ما است. حامد حسین‌علیزاده هم دیگر مصدوم تیم ما است. لی اروین فردا در لیست نیست و در مورد او در بازی بعدی می‌توانیم تصمیم بگیریم. وقتی در بازی مثل سپاهان پیروز می‌شوید بازی بعدی شما سخت‌تر خواهد بود.

وی افزود:‌از بازی دیروز رئال مادرید ‌‌سوپرایز شدم. دیدید نبود رونالدو در رئال و غیبت بازیکنی مثل راموس چقدر در زمین تاثیر گذار است. این زیبایی های بازی فوتبال است. امشب هم بازی‌های زیبایی در اروپا برگزار می‌شود اما فکر می‌کنم ‌به دلیل کمبود وقت نتوانم این بازی‌ها را نگاه کنم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که دربی تبریز با همه مسابقات در دنیا فرق دارد و فردا هواداران هر دو تیم را تشویق خواهند کرد، اظهار داشت:‌ ‌شاید از بیرون شرایط اینطور به نظر برسد اما ما دوست داریم تیممان برنده شود. در بازی با سایپا تمرکزمان را از دست دادیم اما مقابل سپاهان برنده شدیم. فردا قطعا به دنبال سه امتیاز هستیم. در بروژ که بودم با یکی دو تغییر تیمم دچار مشکل می‌شد. ما باید از یک باشگاه معمولی به یک باشگاه خوب، به روز و بزرگتر تبدیل شویم. باید عملکرد بازیکنان را در تمرین ببینیم و سپس در مورد ترکیب تصمیم بگیرم. با وجود اینکه برنده شدیم هنوز در مورد ترکیب تصمیم نگرفتم.هواداران شاید دوست داشته باشند دو تیم را تشویق کنند اما ما دوست داریم برنده شویم و سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا تغییرات کم در ترکیب تیم انگیزه بازیکنان روی نیمکت را کم نمی‌کند، گفت: من دوست دارم در هر بازی برنده باشم. قطعا بهترین بازیکنان را به زمین می‌فرستم. این کاری است که هر مربی دیگری می‌کند. از ۱۴ ژانویه کارم را شروع کردم. ما درون تیم هستیم و بهتر مسائل را می‌بینیم. رفاقتی به کسی بازی نمی‌دهم شاید یک نفر از بازیکنی خوشش بیاید و بگوید چرا به او بازی نمی‌دهید اما من بهترین نفرات را انتخاب ‌می‌کنم. بازیکنان تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند. باشگاه ما دور اندیشی می‌کند و باید دید کیفیت بازیکنان در ادامه چطور خواهد شد. اگر اشتباه نکنم محمدرضا زنوزی قبل از شروع فصل تراکتورسازی را خریده است؟ کار او در این مدت زمان کم فوق العاده بوده است. او در بیرون زمین تلاش زیادی کرده و قطعا این تلاش ادامه دارد.

وی افزود: تفاوت رئال و آژاکس خیلی زیاد است اما نبود رونالدو و راموس دیدید چه اتفاقی را در بازی دیروز رقم زد. از زمانی که آمدم تلاش کردم بازیکنان به حداکثر توان خود ‌ برسند.آیا می‌توانم بگویم محمد طیبی می‌توانم بگویم هم گلر، هم دفاع، هم هافبک و هم مهاجم باشد؟ او حداکثر تلاش خود را می‌کند. همیشه سطح انگیزه بازیکنان برایم مهم است. نساجی و سایپا در جدول از ما پائین تر بودند و ما تلاش کردیم در این بازی‌ها انگیزه بازیکنان را بیشتر کنیم. برای تیم خودم و شما احترام قائل هستم. ما تلاش می‌کنیم وقتی به قله رفتیم در سراشیبی نیفتیم. الان به وضعیت رئال مادرید نگاه کنید که شرایط آنها چطور است. تیم‌هایی هستند که تجربه قهرمانی‌های زیاد دارند  و در آسیا حضور داشتند. ما این تجربه را تا به الان نداشتیم اما در حال حاضر برای این اهداف برنامه ریزی می‌کنیم. فعلا بازیکنان برای من مهمترین مسئله هستند. کاری ندارم که در آینده چه بازیکنانی کنارمان هستند الان فقط به داشته‌های فعلی فکر می‌کنم. در کادرفنی ‌تلاش می‌کنیم هر روز شرایط بهتری پیدا کنیم.

لیکنز در مورد اینکه یکی از نفرات کادرفنی تراکتورسازی پسر رضا مهاجری است و آیا نگرانی از این بابت ندارد،‌ گفت:‌ فردا  او را می‌بندیم تا مشکلی به وجود نیاید ( با خنده) همانطور که می‌دانید مهاجری دوست خوب من است اما ما در زمین رقیب هستیم و بعد از بازی دوستان خوب خواهیم بود. می‌دانم او چقدر بازیکنانش را آماده کرده تا در بازی فردا پیروز شوند.