لکه‌گیری آسفالت معابر و محلات سطح حوزه منطقه ۳ تبریز
لکه‌گیری آسفالت معابر و محلات سطح حوزه منطقه ۳ تبریز

معاون خدمات شهری ‌شهرداری منطقه ۳، از آسفالت ریزی و لکه گیری معابر و محلات سطح حوزه در قالب طرح نگهداشت شهری با ۲۳۰ تن آسفالت خبر داد. به گزارش قلم پرس، یعقوب غیور گفت: طی ماه های اخیر آسفالت برخی از معابر و محلات سطح حوزه تخریب شده بود که عوامل خدمات شهری منطقه ۳ […]



معاون خدمات شهری ‌شهرداری منطقه ۳، از آسفالت ریزی و لکه گیری معابر و محلات سطح حوزه در قالب طرح نگهداشت شهری با ۲۳۰ تن آسفالت خبر داد.

به گزارش قلم پرس، یعقوب غیور گفت: طی ماه های اخیر آسفالت برخی از معابر و محلات سطح حوزه تخریب شده بود که عوامل خدمات شهری منطقه ۳ در قالب طرح نگهداشت شهری اقدام به آسفالت‌ریزی و لکه گیری سطح حوزه کرده و معابری را که وضعیت نامناسبی داشته و شهروندان را دچار مشکل می‌کرد، با ۲۳۰ تن آسفالت لکه گیری و آسفالت‌ریزی کردند.
وی افزود: این طرح در راستای افزایش کیفیت معابر سطح حوزه اجرایی شده و طی این طرح  کلیه نقاط نیازمند معابر و محلات سطح حوزه، آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری می‌شود.
غیور افزود: نیروهای معاونت خدمات شهری منطقه در سطح منطقه با اولویت با استفاده از روش کاترزنی وتخریب آسفالت های فرسوده ومعیوب وزیر سازی های لازم اقدام به لکه گیری، چاله زدایی وآسفالت ریزی  می کنند
وی خاطر نشان کرد: عملیات‌های آسفالت‌ریزی کوچه، کوی، معابر و خیابان های سطح حوزه استحفاظی منطقه، برای ایمنی، سهولت ترافیک و همچنین جهت ارتقاء سطح بهداشت محیطی و پاکیزگی مسیرها، توسط معاونت  خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ تبریز به صورت مستمر اجرا می‌شود.