لزوم شناسنامه‌دار کردن سازه‌های شهرداری تبریز/ توجه به نمادها و فرهنگ بومی در سازه‌های شهری ضروری است
لزوم شناسنامه‌دار کردن سازه‌های شهرداری تبریز/ توجه به نمادها و فرهنگ بومی در سازه‌های شهری ضروری است
شهردار تبریز بر لزوم شناسنامه دار کردن سازه‌های شهرداری تاکید کرد و گفت: ایجاد سازه‌های جدید به فراخور فرهنگ منطقه، آذربایجان و تبریز که ماندگاری چند دهه‌ای داشته باشند و به عنوان نماد مطرح شوند باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار در دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در حوزه منطقه ۲ برگزار شد، اظهار کرد: همه ساله به فراخور نامگذاری هر سال سازه‌های مختلفی جای گذاری و سپس از سطح شهر جمع آوری می‌شود که می‌توانیم این سازه‌ها را به شهرهای کوچک ارائه دهیم.

هوشیار افزود: شهرداران نواحی باید این نقص را مشاهده کنند و بر پیوستگی معابر نظارت داشته باشند. شهرداران نواحی همچنین در زمینه های مختلف اعم از نورپردازی، ترمیم و گلکاری معابر و احداث فضای سبز  توجه کنند.

شهردار تبریز ادامه داد: ساماندهی تابلوهای شهری از دیگر موارد حائز اهمیت است که شاهدیم در نقاط خاص تابلوهای متعددی بدون مجوز شهرداری نصب شده است.

وی خطاب به مدیران شهرداری منطقه ۲ تبریز گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ برنامه ماهانه تدوین کنید و زیباسازی منطقه را بر اساس آن برنامه انجام دهید تا به فراخور فصل و ماه گل کاری و زیباسازی انجام گیرد.

هوشیار تاکید کرد: ما به شورای شهر قول داده ایم در سال ۱۴۰۳، علاوه بر پیوست فرهنگی و ورزشی، پیوست زیباسازی نیز ارائه کنیم.

انتهای پیام