لزوم خودداری گردشگران از اقامت در اقامتگاه‌های غیرمجاز آذربایجان شرقی
لزوم خودداری گردشگران از اقامت در اقامتگاه‌های غیرمجاز آذربایجان شرقی

معاون گردشگری آذربایجان شرقی بر لزوم خودداری گردشگران از اقامت در اقامتگاه‌های غیرمجاز تاکید کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، علیرضا بایرام‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آذربایجان شرقی از جمله استان‌های دارای اقامتگاه های رسمی متعدد و استاندارد است که این مراکز به طور مستمر در راستای ارائه خدمات با کیفیت […]



معاون گردشگری آذربایجان شرقی بر لزوم خودداری گردشگران از اقامت در اقامتگاه‌های غیرمجاز تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، علیرضا بایرام‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آذربایجان شرقی از جمله استان‌های دارای اقامتگاه های رسمی متعدد و استاندارد است که این مراکز به طور مستمر در راستای ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرند.

معاون گردشگری آذربایجان شرقی ادامه داد: با توجه به فعالیت اقامتگاه‌های رسمی و استاندارد در این استان، انتظار می‌رود که گردشگران با مراجعه به مراکز رسمی، اقامت خود در آذربایجان را ثبت کنند و از اقامت در هرگونه واحد اقامتی غیرمجاز خودداری کنند.

بایرام‌زاده گفت: اقامت در اقامتگاه‌های غیرمجاز و عواقب آن بر عهده مراجعه‌کنندگان به این مراکز خواهد بود و این اداره کل هیچگونه تعهدی در قبال مشکلات اقامتی اقامت‌گزینان ندارد و به طور جد با این مراکز برخورد قانونی خواهد داشت.

پایان پیام/