لزوم توسعه زیرساخت‌های پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی
لزوم توسعه زیرساخت‌های پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی بر توسعه زیرساخت‌های پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی تأکید کرد.

به گزارش قلم پرس، معصومه پاشایی در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت اقتصاد دانش‌بنیان گسترش امکانات و فضاهای پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی را ضروری دانست.
وی ضمن ابراز تأسف از مهاجرت نخبگان اظهار کرد: بایستی فرهنگ دانش‌بنیان و توجه به نخبگان در تمامی ارکان جامعه نهادینه شود.
به گفته نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی نخبگان و فناوران ضروری است که در عرصه‌های مختلف کشور نقش ایفا بکنند.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نیز گفت: در سفر اخیر رییس محترم جمهور به استان آذربایجان شرقی، واگذاری ۲۰۰ هکتار زمین به پارک علم و فناوری استان مصوب شده است که این اراضی در اختیار شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان قرار خواهد گرفت.
دکتر عبدالرضا واعظی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایجاد ۳ ناحیه نوآوری در شهر تبریز انجام‌شده است که با همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف ایجاد خواهد شد.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی بابیان اینکه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی بیشترین گستردگی مراکز رشد و‌نوآوری وابسته را در بین پارکهای کشور دارد ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولان شهرستان‌ها به‌خصوص در شهرستان‌های مرند و جلفا مراکز رشد موجود بیش‌ازپیش رشد یابند.