لزوم ایجاد امکانات برای استفاده حداکثری بانوان از پارک ها
لزوم ایجاد امکانات برای استفاده حداکثری بانوان از پارک ها

شهردار تبریز از پارک های بانوان شمس تبریزی، بهار و رضوان کلانشهر تبریز بازدید کرد. به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر صبح امروز با حضور در پارک های بانوان شمس تبریزی، بهار و رضوان، از نزدیک با مسائل و مشکلات موجود در پارک های بانوان کلانشهر تبریز آشنا و جهت حل این مشکلات دستورات […]

شهردار تبریز از پارک های بانوان شمس تبریزی، بهار و رضوان کلانشهر تبریز بازدید کرد.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر صبح امروز با حضور در پارک های بانوان شمس تبریزی، بهار و رضوان، از نزدیک با مسائل و مشکلات موجود در پارک های بانوان کلانشهر تبریز آشنا و جهت حل این مشکلات دستورات لازم را ابلاغ کرد.

وی با بیان اینکه در برخی از پارک ها مشکلاتی وجود دارد که باید از سوی شهرداری های مناطق رسیدگی شود، اظهار کرد: باید شهرداران مناطق در بحث پارک های بانوان پای کار آمده و نواقص موجود در این پارک ها را در اسرع وقت حل و فصل کنند.

وی افزود: این پارک ها به دلیل بسته بودن فضایشان قابل رویت نیستد که باید مسئولان همواره از این فضاها بازدید کرده و به مسائل و مشکلات موجود در این پارک ها رسیدگی کنند.

شهین باهر در ادامه با بیان اینکه فضاهای مناسبی برای استفاده بانوان در این پارک ها فراهم شده، افزود: فضاهایی همچون فرهنگ سراها در داخل پارک های بانوان احداث شده که با برگزاری کلاس های آموزشی، تأثیرات فرهنگی زیادی در بین شهروندان تبریزی ایجاد می کند.

وی همچنین با بیان اینکه باید امکان استفاده حداکثری بانوان از پارک ها فراهم شود، تصریح کرد: باید امکاناتی در پارک های بانوان فراهم شود تا بانوان حدالامکان از فضای محرمیت استفاده کنند و بیشتر احساس آرامش کنند که در این راستا از سبزبانان در این پارک ها استفاده می شود.