لزوم افزایش سرعت اجرایی و هماهنگی پروژه خط ۲ مترو تبریز
لزوم افزایش سرعت اجرایی و هماهنگی پروژه خط ۲ مترو تبریز
فرمانده سپاه عاشورا بر لزوم همکاری بیشتر و تسریع روند اجرایی خط ۲ قطار شهری توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) تأکید کرد.

به گزارش قلم پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار عباسقلی زاده با حضور در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، در جریان عملکرد این سازمان و آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه مترو تبریز قرار گرفت.

سردار عباسقلی زاده گفت: پیمانکار خط ۲ با دارا بودن روحیه جهادی از مجموعه های فعال عرصه سازندگی در کشور محسوب می‌شود که لازم است با افزایش سرعت پروژه و با استفاده از تمام پتانسیل‌های موجود در پیشرفت پروژه اهتمام ورزد تا شهروندان عزیز بتوانند از مزایای حمل و نقل پاک و سریع برخوردار باشند.

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز نیز با اشاره به نقش بنیادی قرارگاه در عمران و آبادی کشور و وجود ظرفیت‌های گسترده در آن اذعان کرد: مجموعه سازمان حمل و نقل ریلی، همه بسترها و شرایط لازم برای تسریع روند اجرایی پروژه را فراهم آورده است لذا انتظار داریم تا قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء (ص)، سرعت عملیات اجرایی خط ۲ را افزایش دهد تا با افزایش راندمان کاری، شاهد راه اندازی و تکمیل این خط در آینده نزدیک باشیم.

خط ۲ متروی تبریز ۲۲.۴ کیلومتر با ۲۰ ایستگاه است که در حال حاضر با دو دستگاه حفار ‌TBM از شرق و غرب، عملیات حفاری تونل‌ها با سرعت تمام انجام می‌شود و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به صورت قرارداد EPC به عنوان پیمانکار این خط، عملیات ساخت و اجرا و تکمیل ایستگاه‌ها را زیر نظر سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کلانشهر تبریز (کارفرما) بر عهده دارد.

 

انتهای پیام/