لزوم استفاده هنرمندانه از ظرفیت موسیقی در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی
لزوم استفاده هنرمندانه از ظرفیت موسیقی در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی
مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: فرآیند پخش رادیو و تلویزیون به عنوان یکی از عوامل شکل‌دهنده و هویت‌بخشی شبکه نیاز به بازنگری جدی دارد.

به گزارش قلم پرس، مرتضی صفری شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فرآیند پخش رادیو و تلویزیون به عنوان یکی از عوامل شکل‌دهنده و هویت‌بخشی شبکه نیاز به بازنگری جدی دارد.

وی افزود: باز تعریف هویت بصری شبکه سهند،  طراحی گرافیک و آرم جدید خبر امسال انجام خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان با تاکید بر اینکه شبکه استانی باید نگاه ویژه و جدی به ترویج فرهنگ مقاومت داشته باشد، گفت: برنامه‌های متفاوتی از قبیل پلاک برای شناساندن ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی ساخته شده که بیشتر به شناساندن شهدایی هستند که کمتر اسمی از آنها برده شده است.

وی متذکر شد: تمام تلاش خود را برای دعوت مردم به مشارکت حداکثری و برگزاری انتخاباتی با شکوه به کار خواهیم بست.

صفری با بیان اینکه در تمام برنامه‌ها به بیانیه گام دوم انقلاب خواهیم پرداخت، گفت: از ایده‌ها و نظرات صاحب‌نظران، نخبگان و گروه‌های مرجع در جهت ارتقای محتوای برنامه‌ها استقبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: رونق تولید، بیانیه گام دوم انقلاب، ایجاد امید، طرح مطالبات مردمی، نشان دادن اقدامات مثبت نظام و مسوولان، حجاب و عفاف، بصیرت افزایی و دشمن‌شناسی، تقویت جایگاه مساجد از اولویت‌های سال ۹۸ است.

مدیرکل صدا و سیما یادآور شد: باید تلاش کنیم تا در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از ظرفیت موسیقی به شکل هنرمندانه استفاده کنیم.