قیمت گوشت در شناسنامه آن درج شود
قیمت گوشت در شناسنامه آن درج شود
دادستان تبریز خواستار درج قیمت گوشت در شناسنامه آن شد.

بابک محبوب علیلو در جلسه‌ای که با مدیرعامل سازمان کشتارگاه تبریز داشت ضمن تقدیر از عملکرد این سازمان اظهار داشت: برای شفاف‌سازی و حمایت از مصرف‌کننده شایسته است همراه شناسنامه گوشت‌های استحصالی قیمت آن نیز درج شود.

وی افزود: طرح شناسنامه‌دار کردن گوشت‌های استحصالی طرحی ارزشمند بود که عملی شدن آن موجب اطمینان خاطر شهروندان ز خرید با اطمینان خاطر شد.

علیلو تصریح کرد: در ادامه تکمیل  این طرح ارزشمند می‌شود با درج قیمت گوشت در همان شناسنامه و با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت و همکاری اتحادیه قصابان گامی در خدمات‌رسانی به شهروندان تبریزی برداشت.

دادستان تبریز اضافه کرد: دادستانی تبریز آمادگی خود را در جهت مرتفع‌سازی و نظارت بر فروش گوشت در سطح شهر اعلام می‌کند همچنین با هر اقدامی که در راستای صیانت از حقوق عامه، حمایت از ‏رونق تولید و تکریم شهروندان باشد، حمایت کرده و همکاری‌های لازم را انجام دهد.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز با اعلام آمادگی برای درج قیمت گوشت در شناسنامه گوشت‌های استحصالی اظهار امیدواری کرد که اقدامات شایسته‌ای در این خصوص انجام گیرد.

کریم قدرتی با اشاره به راه‌اندازی خط بسته‌بندی گوشت در کشتارگاه تبریز متذکر شد: درج قیمت هم می‌تواند در گوشت‌های بسته‌بندی باشد و هم به شکل لاشه‌ای صورت پذیرد.

در این جلسه دو طرف بر گسترش همکاری‌های لازم در جهت خدمات‌رسانی بر شهروندان تبریزی تاکید کردند.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس