قیمت‌ خودروهای قبلی نباید با افزودن چند حرف انگلیسی افزایش یابد
قیمت‌ خودروهای قبلی نباید با افزودن چند حرف انگلیسی افزایش یابد
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نمایندگان بیش از یک سال است که مجوز واردات خودرو را صادر کرده‌اند و اجرایی شدن این موضوع به تدوین و تصویب آئین نامه نیاز دارد در صورت بی‌توجهی به این مهم مردم، نارضایتی مردم از کیفیت و قیمت خودرو بیشتر می‌شود.

به گزارش قلم پرس، الهویردی دهقانی درباره افزایش قیمت ۸ محصول ایران خودرو، گفت: دولت باید موضوع واردات خودروهای نو و کارکرده را با جدیت پیگیری کند زیرا در صورت تحقق این مهم بازار رقابتی می‌شود و دیگر نیازی به ورود شورای رقابت برای تعیین قیمت نیست؛ رئیس جمهور باید به این موضوع ورود کند و آئین‌نامه مربوط به واردات خودروهای کارکرده را هرچه سریعتر تعیین تکلیف کند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس بیش از یک سال است که مجوز واردات خودرو را صادر کرده است و اجرایی شدن این موضوع به تدوین و تصویب آئین نامه نیاز دارد در صورت بی‌توجهی به این مهم مردم، نارضایتی مردم از کیفیت و قیمت خودرو بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه خودورسازان با بهانه‌هایی مانند افزودن چند حروف انگلیسی به نام خودروهای قبلی نباید به دنبال افزایش قیمت خودرو باشند، اضافه کرد: در شرایطی که قانون نادیده گرفته می‌شود و به تنظیم بازار از طریق واردات بی‌توجهی می‌شود، خودروسازان نیز به سراغ تغییرات ظاهری و افزودن برخی آپشن‌های جزئی می‌روند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: خودروسازان به جای اینکه به دنبال ارتقای کیفیت و کاهش هزینه‌های قیمت تمام شده تولید باشند به دنبال افزایش قیمت خودرو با بهانه‌های مختلف هستند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: درصورت تداوم این روند کمیسیون با برگزاری جلسه فوق العاده به بررسی این موضوع می‌پردازد تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

انتهای پیام/