قهرمانی گلف استان آذربایجان‌شرقی در المپیاد استعدادهای برتر کشور
قهرمانی گلف استان آذربایجان‌شرقی در المپیاد استعدادهای برتر کشور

بازیکنان تیم گلف استان آذربایجان شرقی در مسابقات المپیاد استعداد های برتر کشوری گلف خوش درخشدیدند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، کِوین رئیس هیات گلف استان در با اشاره به برگزاری چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر گلف کشور در رده سنی زیر ۱۸ سال که از ۱۷ استان و با حضور ۷۲ پسر و ۶۳ […]



بازیکنان تیم گلف استان آذربایجان شرقی در مسابقات المپیاد استعداد های برتر کشوری گلف خوش درخشدیدند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، کِوین رئیس هیات گلف استان در با اشاره به برگزاری چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر گلف کشور در رده سنی زیر ۱۸ سال که از ۱۷ استان و با حضور ۷۲ پسر و ۶۳ دختر از سراسر کشور در تهران انجام شد گفت: تیم هیات گلف استان با درخشش بازیکنان خود در هر دو بخش فردی و تیمی موفق شد مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

وی ادامه داد: نماینده تیم هیات گلف استان، ائلشن طهماسبی در بخش پسران بعد از انجام رقابت بسیار فشرده و درخشان مدال طلای این مسابقات را به گردن آویخت.

رئیس هیات گلف استان با بیان این مطلب که المپیاد استعداد‌های برتر ورزش، بزرگترین پروژه ملی ورزش کشور است از اهتمام ویژه هیات گلف استان به این موضوع خبر داد و خطرنشان کرد: هیات گلف استان در زمینه رشد ورزش گلف در رده‌های پایه با حمایت‌های بی دریغ فدراسیون گلف و اداره کل ورزش جوانان استان و اختصاص مربیان استعدادیاب در سطح استان درصدد کشف و جذب چهره های جدید و استعدادهای برتر برای تیم های استان  است.

امیر کِوین در پایان ضمن عرض تبریک این موفقیت ارزنده به جامعه ورزش استان و خانواده بزرگ گلف، بازیکنان و مربیان ابراز امیدواری کرد که به یاری خداوند و با برنامه ریزی مدبرانه و همت ورزشکاران توانمند و مستعد، شاهد کسب قهرمانی و درخشش جوانان گلف استان در تمامی مسابقات ورزشی باشیم.

شایان ذکر است این دوره از المپیاد ورزشی استعدادهای برتر به میزبانی تهران ۲۵ الی ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار شد و سرپرستی و مربیگری تیم هیات گلف استان آذربایجان شرقی در این دوره از مسابقات به عهده آقایان بهروز علیاری و حامد دعوتی بود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷