قهرمانان ورزش های رزمی در جامعه معرفی نمی شوند/ بیشترین حمایت ها از یک رشته ورزشی خاص می شود
قهرمانان ورزش های رزمی در جامعه معرفی نمی شوند/ بیشترین حمایت ها از یک رشته ورزشی خاص می شود
مسئول کمیته مسابقات هیئت ورزش های رزمی استان گفت: متاسفانه بیشترین توجه در جامعه تنها به یک رشته ورزشی معطوف شده و دیگر رشته های ورزشی مورد غفلت واقع شدند.

به گزارش قلم پرس، وحید پاکزاد در نشست خبری رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی آذربایجان شرقی اظهار کرد: متاسفانه بیشترین توجه در جامعه تنها به یک رشته ورزشی معطوف شده و دیگر رشته های ورزشی مورد غفلت واقع شدند.

وی افزود: ورزش های رزمی جزو یکی از ورزش های پر جمعیت بوده که نیاز به حمایت و تشویق از طرف مردم و رسانه ها دارد.

مسئول کمیته مسابقات هیئت ورزش های رزمی استان با تاکید بر معرفی قهرمانان ورزش هی رزمی در جامعه، ادامه داد: ورزشکاران ما با وجود اینکه در مسابقات قهرمان می شوند اما به دلیل بی توجهی و شناخته نشدن به آن ها در جامعه از ادامه مسیر دلسرد می شوند.

قهرمان کیک بوکسینگ جهان اضافه کرد: متاسفانه ملی پوشان شته های رزمی در جامعه معرفی نشده اند و تمام نگاه ها و حمایت ها بیشتر به سمت یک ورزش خاص سوق داده می شود، به طوری که اکثر جامعه یک بازیکن حتی در رده های پایین را می شناسند اما قهرمانان رزمی کار شهر خود را نمی شناسند.

پاکزاد با اشاره به نقش رسانه ها در معرفی قهرمانان ورزشی، خاطرنشان کرد: حضور رسانه ها در کنار هیئت ورزش های رزمی  و حمایت از آن ها می تواند در معرفی قهرمانان ورزشی در این حوزه بسیار موثر باشد.

 

انتهای پیام/