قدردانی از افتخارآفرینی ۲ خواهر در  کنکور سراسری از منطقه محروم چاراویماق + فیلم
قدردانی از افتخارآفرینی ۲ خواهر در  کنکور سراسری از منطقه محروم چاراویماق + فیلم

استاندار آذربایجان شرقی از سونیا و هدیه مرادی دو خواهر دانش‌آموز چاراویماقی، که موفق به کسب رتبه های ۹ و ۱۱۶ شده کنکور امسال شده‌اند، با اهدای لوح سپاس، تجلیل و قدردانی کرد. به گزارش قلم پرس،از چاراویماق، عابدین خرّم صبح امروز  صبح امروز (شنبه) در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در شهر قره‌آغاج مرکز […]



استاندار آذربایجان شرقی از سونیا و هدیه مرادی دو خواهر دانش‌آموز چاراویماقی، که موفق به کسب رتبه های ۹ و ۱۱۶ شده کنکور امسال شده‌اند، با اهدای لوح سپاس، تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش قلم پرس،از چاراویماق، عابدین خرّم صبح امروز  صبح امروز (شنبه) در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در شهر قره‌آغاج مرکز شهرستان چاراویماق، با اشاره به اینکه در شهرهای مختلف استان شاهد درخشش فرزندان این مرز و بوم در عرصه های مختلف هستیم، اظهار کرد: از شهرستان چاراویماق نیز همواره استعدادهای مختلفی معرفی شده است و امروز هم شاهد افتخارآفرینی یکی از این استعدادها هستیم.

وی افزود: الحمدالله شاهد هستیم که یک دانش‌آموز مستعد و سخت‌کوش با همت و کمک خانواده و دبیران محترم خود در یک منطقه کم‌برخوردار، در یک رقابت سنگین علمی موفق به کسب رتبه‌ای درخشان شده و این موضوع قطعا در نتیجه تلاش و همت بسیار بلند به دست آمده است.

خرّم با تبریک این افتخارآفرینی به مردم شهرستان چاراویماق و استان خاطرنشان کرد: با وجود خانواده ها و معلمانی با عزم و اراده مثال زدنی، قطعا فرزندان عزیزمان از نقاط مختلف، حتی مناطق کم برخوردار می توانند برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنند.

استاندار آذربایجان شرفی ابراز امیدواری کرد که این دو خواهر بتوانند بعد از تحصیلات دانشگاهی در شهرستان خود مصدر خدمات بزرگ برای مردم شوند.

 

شهرستان چاراویماق جنوبی‌ترین شهرستان استان آذربایجان شرقی است. مرکز این شهرستان، شهر قره‌آغاج است. این شهرستان دارای تنها یک شهر  و دو بخش به نام‌های بخش مرکزی و بخش شادیان است.

شهرستان چاراویماق با ۳۱ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان کم‌جمعیت استان است؛ در عین حال با ۳ میلیون و ۲۱۸ کیلومتر مربع مساحت، چهارمین شهرستان وسیع استان محسوب می‌شود و همین امر، تراکم بسیار پایین جمعیت را در این شهرستان در مقایسه با دیگر شهرستان‌های آذربایجان شرقی سبب شده است.

شهرستان چاراویماق از سمت شمال به شهرستان هشترود، از سمت شمال‌شرق به شهرستان میانه، از سمت شمال‌غرب به شهرستان مراغه، از سمت جنوب‌شرق به شهرستان ماه‌نشان (استان زنجان) و از سمت‌های جنوب و ‌غرب به ترتیب به شهرستان‌های تکاب و باروق (استان آذربایجان غربی) محدود شده است.

پایان پیام/