قدرت بازدارندگی ارتش و نیروهای مسلح، حربه جنگ را از دشمنان گرفته است
قدرت بازدارندگی ارتش و نیروهای مسلح، حربه جنگ را از دشمنان گرفته است
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی، اظهار داشت: قدرت بازدارندگی ارتش و نیروهای مسلح کشور، حربه جنگ را از دشمن گرفته و امروز دشمنان ما اذعان می‌کنند که به دنبال حمله نظامی نیستند.

به گزارش قلم پرس، محمدرضا پورمحمدی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در مقر تیپ ۲۵ ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی تمام حربه‌های خود را از حمله نظامی گرفته تا فشارهای سیاسی و اقتصادی، به کار بسته‌اند، اما تمام توطئه‌های آنها تاکنون نقش بر آب شده است.

وی ادامه داد: امروز دشمن مأیوس از حربه جنگ و تهاجم نظامی، به تحریم‌های اقتصادی و دامن زدن به مسائل اجتماعی متوسل شده و در تلاش برای ایجاد نارضایتی در بین مردم است.

پورمحمدی با بیان اینکه البته مردم ما نیز از دسیسه‌های دشمن آگاه هستند، افزود: استان آذربایجان شرقی در سایه هوشیاری و آگاهی بالای سیاسی مردم و مودت و همدلی مسئولان، امن‌ترین و آرام‌ترین استان کشور است.

وی خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت بی‌نظیر آذربایجان شرقی که با وجود موقعیت حساس و ژئوپلیتیک استان به دست آمده، مدیون همدلی و همکاری بخش‌های مختلف بویژه نیروهای مسلح مستقر در استان است که از این بابت قدردان همه این عزیزان هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش ارزنده ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ارتش در تمام مقاطع، همراهی خود را با آرمان‌های امام و شهدا و منویات مقام ولایت نشان داده و توان خود را در عرصه خدمت به مردم پای کار آورده است.

وی افزود: آخرین صحنه فداکاری و ایثارگری نیروهای ارتش، در حوادث سیل امسال در شمال و جنوب کشور بود که ارتش با افتخار نشان داد که همراه و در کنار مردم است.

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در استان، با حضور امیر علی جهانشاهی، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقر تیپ ۲۵ نیروی مخصوص ارتش در تبریز برگزار شد.