قتل جوان تبریزی به دلیل اختلافات شخصی
قتل جوان تبریزی به دلیل اختلافات شخصی

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل با استفاده از سلاح سرد به علت اختلافات شخصی خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، هاشم شعفی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نیمه شب گذشته یک مورد درگیری منجر به قتل بین دو […]



معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل با استفاده از سلاح سرد به علت اختلافات شخصی خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، هاشم شعفی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نیمه شب گذشته یک مورد درگیری منجر به قتل بین دو جوان در منطقه ائل گلی تبریز به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش که بلافاصله ماموران کلانتری ۲۰ پرواز در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود : با حضور ماموران مشخص شد دو جوان به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر که یکی از آنان با ضربات چاقو جوان دیگر را مجروح و از محل متواری شده و اقدامات درمانی اورژانس موثر واقع نشده و مصدوم در محل حادثه فوت کرد. 

این مقام انتظامی تصریح کرد : با تلاش هوشمندانه ماموران و هدایت عملیات میدانی رئیس کلانتری قاتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر پس از تشکیل پرونده جهت تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان تحویل شد.

پایان پیام/