فرمان عفو رهبر انقلاب تمام معادلات دشمن را نابود کرد
فرمان عفو رهبر انقلاب تمام معادلات دشمن را نابود کرد
معاون اول قوه قضاییه با اشاره عفو به متهمان و محکومان از سوی رهبر انقلاب گفت: مقام معظم رهبری با این تصمیم معظم له اعلام کردند تمام مردم ایران اسلامی فرزندان این کشور هستند و این تصمیم تمام معادلات دشمن و نقشه دشمنان برای اسلام هراسی را نابود کرد.

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه صبح امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره‌کل پزشکی قانونی گلستان با اشاره به حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: این حضور برای مسئولان و دشمنان پیام داشت و آن پیام حمایت همه جانبه مردم از انقلاب اسلامی بود.
وی افزود: حضور مردم در صحنه، مسئولیت مسوولان در کشور را سنگین‌تر می‌کند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: کسانی که دنبال ایجاد نا امنی و اغتشاش در کسور بودند باید این پیام را دریافت کنند که مردم پاسخ منفی به تمام نقشه‌ها و توطئه‌های آنها داده‌اند.
مصدق گفت: مسوولان نیز باید به این پیام گوش فرا دهند که مردم لایق خدمت بیش از پیش و شبانه‌روزی هستند.
وی اضافه‌ کرد: دشمن در حال رصد شبانه‌روزی شرایط کشور است و مردم از نظر معیشت در تنگنا هستند و مسئولان باید برای این موضوع چاره‌اندیشی کنند.

معاون اول قوه قضاییه افزود:: مهمترین راهکار‌ مقابله با دشمن ، تلاش بیش از پیش مسئولان برای خدمت به مردم و افزایش وحدت بین مردم و مسوولان است.

مصدق گفت: خدا را شاکریم که قوه قضاییه امروز در تمام بخش‌ها با تمام قوت در صف و ستاد در حال تلاش و خدمت به مردم است.

وی افزود: پزشکی قانونی یک نهاد قانونی، تخصصی و پزشکی رسمی در حوزه کارشناسی پزشکی است و در این مسیر باید از کارشناسی سنتی به سمت کارشناسی نوین با استفاده از تکنولوژی دانش‌بنیان پیش برویم.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: اطاله دادرسی و عدم اتقان رای دو اَبرچالش مهم دستگاه قضایی در کشور است که نظریه پزشکی قانونی در هر دو مسئله موثر است.
مصدق افزود: ما در سند تحول قضایی برای اولین بار برنامه‌های قوه قضاییه را به جای ماموریت محور ، هدف محور تعریف کردیم که هدف اصلی رضایتمندی مردم و اجرای عدالت است.
وی افزود: ما باید در سیستم قضایی از فناوری های نوین از قبیل سیستم هوش مصنوعی استفاده کنیم .
معاون اول قوه قضاییه گفت: ما در قوه قضاییه باید شرایط را به صورتی فراهم کنیم که قضات و فعالان سیستم قضایی زمان مناسبی برای مطالعه داشته باشند.
مصدق گفت: خداوند را شاکریم که امروز تفکر علمی و برنامه محور در قوه قضاییه حاکم است و رییس قوه بیش از هر چیز به دنبال اجرای عدالت با روش‌های نوین است.

معاون اول قوه قضاییه گفت: مقام معظم رهبری با این تصمیم اعلام کردند تمام مردم ایران اسلامی فرزندان این کشور هستند و این تصمیم تمام معادلات دشمن و نقشه دشمنان برای اسلام هراسی را نابود کرد.

انتهای پبام/