فرصت ۲۴ ساعته استاندار آذربایجان شرقی مسئولان: آب یا استعفا!+ فیلم
فرصت ۲۴ ساعته استاندار آذربایجان شرقی مسئولان: آب یا استعفا!+ فیلم

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مشکل و قطع آب در شهرک های باغمیشه، نصر و مرزداران گفت: اگر تا ۲۴ ساعت آینده مشکل آب این مناطق حل نشود مسئولان مربوطه باید استعفا داده و بروند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی  امروز در  بازدیدی دو ساعته به شکل میدانی به […]



استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مشکل و قطع آب در شهرک های باغمیشه، نصر و مرزداران گفت: اگر تا ۲۴ ساعت آینده مشکل آب این مناطق حل نشود مسئولان مربوطه باید استعفا داده و بروند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی  امروز در  بازدیدی دو ساعته به شکل میدانی به وضعیت آبرسانی به شهرک‌های باغمیشه، نصر و مرزداران که در چند روز گذشته با قطعی مکرر آب مواجه بودند سرکشی کرد و با حضور در میان شهروندان به درد دل های آنان گوش کرد. 

عابدین خرم در این بازدید میدانی دستورات لازم را برای تسریع در حل مشکلات تامین آب شرب مردم این شهرک ها صادر کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار در گفت‌وگو با یکی از شهروندان متذکر شد: اگر  تا ۲۴ ساعت آینده مشکل آب این مناطق حل نشود مسئولان مربوطه باید استعفا داده و بروند.

 

 

خشک شدن سد نهند و گرمای هوا موجب افت شدید فشار آب در شهرک‌های واقع در شمال تبریز از جمله باغمیشه، نصر و مرزداران و بخش‌های از شهرک ارم شده و قطعی‌های مکرر آب در این مناطق موجب نگرانی و گلایه مردم این شهرک شده و آنها خواستار تعیین تکلیف وضعیت آب هستند.

تعدادی از مردم این مناطق در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز ضمن ابراز نارضایتی از قطع مکرر آب آشامیدنی از مسؤولان خواستند هرچه زودتر برای حل این مشکل چاره‌اندیشی و اقدام کنند.