عوامل نزاع‌های اخیر در کرمانشاه دستگیر شدند
عوامل نزاع‌های اخیر در کرمانشاه دستگیر شدند

خبرگزاری میزان -شهرام کرمی  بااشاره به وقوع چند فقره درگیری، نزاع و سرقت مسلحانه در کرمانشاه طی روز‌های اخیر، اظهار کرد: بسرعت به ضابطین دستگاه قضایی استان کرمانشاه دستور داده شد تا شناسایی و دستگیر این مخلان نظم و امنیت را در دستور کار قرار دهند. وی در ادامه خاطرنشان کرد: با جدیت ضابطین دستگاه […]

خبرگزاری میزان -شهرام کرمی  بااشاره به وقوع چند فقره درگیری، نزاع و سرقت مسلحانه در کرمانشاه طی روز‌های اخیر، اظهار کرد: بسرعت به ضابطین دستگاه قضایی استان کرمانشاه دستور داده شد تا شناسایی و دستگیر این مخلان نظم و امنیت را در دستور کار قرار دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با جدیت ضابطین دستگاه قضایی تمام این افراد که آسایش شهروندان کرمانشاهی را برهم زده بودند، دستگیر شده و با قرار موقت اکنون در زندان بسر می‌برند.

کرمی برخورد دستگاه قضایی با چنین افرادی را سخت و عبرت آموز توصیف کرد و گفت: مخلان امنیت بدانند که دستگاه قضایی با اشد مجازات با آن‌ها برخورد خواهد کرد و با برهم‌زنندگان آسایش مردم به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد.

وی اعلام کرد: کسانی که با عربده کشی مخل نظم و امنیت جامعه می‌شوند باید بدانند که در هر پستوی خود را مخفی کنند از چشمان تیز بین نیرو‌های امنیتی و انتظامی دور نخواهد بود و آن‌ها را بازداشت و تحویل مقامات قضایی خواهند داد.

دادستان کرمانشاه افزود: آسایش مردم و نظم و امنیت عمومی جامع خط قرمز دستگاه قضایی استان است و به شدت با مخلان امنیت جامعه برخورد خواهد شد.

وی در پایان به همه برهم زنندگان نظم و امنیت مردم کرمانشاه هشدار داد که شدیدترین مجازات دستگاه قضایی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

 

اانتهای پیام/