عملیات رنگ‌آمیزی مبلمان شهری و جداول حوزه منطقه ۱۰
عملیات رنگ‌آمیزی مبلمان شهری و جداول حوزه منطقه ۱۰

به گزارش قلم پرس، حسن گنجی شهردار منطقه در این خصوص گفت: در آستانه نوروز و ورود گردشگران بهاری و در ادامه اجرای طرح “استقبال از بهار” با هدف زیباسازی، رفع نازیبایی و آلودگی‌های بصری از سوی نیروهای خدماتی معاونت خدمات شهری منطقه ۱۰، طرح شستشو، پاکسازی، رنگ‌آمیزی مبلمان شهری معابر و جداول واقع در سطح حوزه به […]

به گزارش قلم پرس، حسن گنجی شهردار منطقه در این خصوص گفت: در آستانه نوروز و ورود گردشگران بهاری و در ادامه اجرای طرح “استقبال از بهار” با هدف زیباسازی، رفع نازیبایی و آلودگی‌های بصری از سوی نیروهای خدماتی معاونت خدمات شهری منطقه ۱۰، طرح شستشو، پاکسازی، رنگ‌آمیزی مبلمان شهری معابر و جداول واقع در سطح حوزه به صورت شبانه روزی با سرعت زیادی در حال اجرا است.
وی افزود: در اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول، توجه به کیفیت و عمر و ماندگاری مواد استفاده شده، مورد توجه قرار گرفته شده است.
وی تصریح کرد: نیروهای خدمات شهری منطقه همچنین اقدام به سفیدکاری و پاکسازی دیوار نوشته‌های سطح حوزه به منظور از بین بردن نازیبای‌های بصری، رنگ‌آمیزی المان‌ها، مبلمان شهری، نرده‌ها و گاردریل‌های سطح منطقه کرده است.
گنجی یادآور شد: زیباسازی و آماده‌سازی معابر و خیابان‌های سطح حوزه تا آخرین لحظات سال جاری ادامه دارد و تلاشگران و نیروهای خدمات شهری نسبت به ارائه خدمات برای شهر و شهروندان تلاش می‌کنند.