عجایب شهری در تبریز
عجایب شهری در تبریز

به گزارش قلم پرس از تبریز، سیدکاظم زعفرانچیلر در چهل‌ویکمین جلسه علنی فوق‌العاده شورای شهر تبریز اظهار داشت: شهروندی ۲۱ سال پیش، زمینی با کاربری فضای سبز خریده و شهرداری پروانه ساخت نداده است، صاحب ملک نیز به دیوان شکایت کرده و دیوان رای داده که براساس املاک مجاور عمل شود. وی ادامه داد: اکنون […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، سیدکاظم زعفرانچیلر در چهل‌ویکمین جلسه علنی فوق‌العاده شورای شهر تبریز اظهار داشت: شهروندی ۲۱ سال پیش، زمینی با کاربری فضای سبز خریده و شهرداری پروانه ساخت نداده است، صاحب ملک نیز به دیوان شکایت کرده و دیوان رای داده که براساس املاک مجاور عمل شود.

وی ادامه داد: اکنون در حالی که این قطعه یک ملک مجاور دارد و شهرداری به ملک مذکور مجوز ۸ طبقه داده است، به این قطعه پیلوت و یک طبقه بیشتر مجوز نمی‌دهد. 

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز افزود: این چه قانونی است که برای ملک مجاور مجوز ۸ طبقه می‌دهند ولی برای ملک چسبیده به آن پیلوت و یک طبقه مجوز داده می‌شود!

زعفرانچیلر یادآور شد: اگر شهرداری پول ندارد و ۳۰ سال است طرح خود را نمی‌تواند اجرا کند، دلیل نمی‌شود که حقوق مردم ضایع شود.

بررسی و تصویب تعرفه عوارض محلی در دستور کار شورای اسلامی شهر است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این نشست گفت: یکی از مباحث مهم این روزها موضوع بررسی و تصویب تعرفه عوارض محلی بوده که در دستور کار شورای شهر قرار گرفته است.

غلامرضا احمدی گفت: موضوع تعرفه عوارض محلی یکی از مباحث اهمیت‌دار بوده که این روزها اکثر کارکنان شهرداری و اعضای شورا به منظور نهایی کردن این مهم شبانه‌روز در تلاشند.

وی افزود: تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۱ شهرداری تبریز باید به‌صورت دقیق و در کم‌ترین زمان ممکن بررسی و تصویب شود.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تلاش تمام همکارانی که دلسوزانه برای آحاد مردم شریف تبریز زحمت می‌کشند، بسیار ستودنی است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱