عباسی: مخالفان تراکتورسازی مزد زحماتشان را گرفته‌اند.
عباسی: مخالفان تراکتورسازی مزد زحماتشان را گرفته‌اند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: مخالفان تراکتورسازی مزد زحماتشان را گرفته‌اند. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سعید عباسی پس از تساوی بدون گل مقابل راه‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم ما فشار آورد اما نتیجه لازم را نگرفتیم. در شروع نیم‌فصل هستیم و تیم ما تغییرات داشته. […]

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: مخالفان تراکتورسازی مزد زحماتشان را گرفته‌اند.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سعید عباسی پس از تساوی بدون گل مقابل راه‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم ما فشار آورد اما نتیجه لازم را نگرفتیم. در شروع نیم‌فصل هستیم و تیم ما تغییرات داشته. امیدوارم در ادامه فصل نتایج بهتری بگیریم.

وی در مورد حمایت قلعه‌نویی از خودش و شعار هواداران علیه مدیرعامل گفت: هواداران به من محبت دارند و به یاد ما هستند. باید ببینیم ریشه این مسائل در استان در کجاست. کادر مدیریتی و هیات مدیره تراکتورسازی کار خودش را انجام داده و وظایفش را به نحو احسنت انجام داده است. وقتی سرمربی تیم از نقل و انتقالات نیم‌فصل راضی است و ادعا می‌کند که مدیرعامل و هیات‌مدیره توانسته‌اند تمام خواسته‌هایش را اجرا کنند دیگر چه باید بگویم.

عباسی در مورد مصاحبه تند ستار همدانی علیه تراکتورسازی گفت: همدانی در پکیج قلعه‌نویی بود اما وقتی او رفت فرد دیگری را جانشینش کردیم. ما هم نمی‌‌توانیم جلوی دهان کسی را بگیریم و بگوییم صحبت نکن. این چیزها مرسوم است.

وی در مورد شعارهایی که علیه خودش سر داده می‌شود، گفت: تراکتورسازی در نیم‌فصل بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشت. باید ببینید که اپوزیسیون تراکتورسازی چه کسانی هستند. آنها مزد زحماتشان را گرفته‌اند. ببینید چه کسانی به تیم ماشین‌سازی رفتند و یا به تیم‌های دیگر رفتند. همان‌هایی که تونی را داغان کردند. همان‌هایی که تیم‌ را هم از هم پاشاندند مزد زحماتشان را هم گرفتند.