عادل بناکار: برای برد تمرکز کرده بودیم
عادل بناکار: برای برد تمرکز کرده بودیم

[ad_1] سرمربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان گفت: بدون توجه به موقعیت حریف در جدول، برای برد تمرکز کرده بودیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عادل بناکار پس از پیروزی تیمش برابر ملوان تهران گفت: به بازیکنانم بابت بازی خوب و بردی که کسب کردند تبریک می‌گویم. مقابل تیمی برنده شدیم که باوجود اینکه در […]

[ad_1]


سرمربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان گفت: بدون توجه به موقعیت حریف در جدول، برای برد تمرکز کرده بودیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عادل بناکار پس از پیروزی تیمش برابر ملوان تهران گفت: به بازیکنانم بابت بازی خوب و بردی که کسب کردند تبریک می‌گویم. مقابل تیمی برنده شدیم که باوجود اینکه در پایین جدول بودند ولی یکدست و خوب بازی کردند.

وی افزود: برد ما مقابل ملوان به خاطر تمرکز بالای بازیکنان بود، به خوبی توانستند نکاتی که از آن‌ها خواسته بودیم را اجرا کنند.

بناکار تأکید کرد: با زدن سرویس‌های قوی و مختل کردن دریافت‌های حریف توانستیم به سه امتیاز بازی برسیم و خود را آماده دو دیدار باقی‌مانده نیم‌فصل بکنیم.

سرمربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان تصریح کرد: ما امسال نسبت به سایر رقبا دیرتر تمریناتمان را شروع کردیم ولی بچه‌ها توانستند این عقب‌ماندگی قبل از شروع فصل را به خوبی جبران کرده و نتایج مناسبی کسب کنند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: به دنبال این هستیم که دو بازی باقی‌مانده تا نیم‌فصل را هم با پیروزی پشت سر گذاشته و در تعطیلات نیم‌فصل با ترمیم نقاط ضعف‌مان دور برگشت مسابقات را پرقدرت شروع کنیم.


[ad_2]