طرح طبقه‌بندی پیمانکاران ملی حفاری به‌زودی اجرا می‌شود
طرح طبقه‌بندی پیمانکاران ملی حفاری به‌زودی اجرا می‌شود

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، فرشید ممبینی، مدیر منابع انسانی این شرکت گفت: پس از تدوین طرح طبقه‌بندی مشاغل برای کارکنان شرکت‌های پیمانکار طرف قرارداد صنعت نفت و ابلاغ آن از سوی مقام عالی وزارت، اجرای طرح در اولویت برنامه‌های این مدیریت لحاظ شد. وی افزود: یکی از مشکلات عمده […]

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، فرشید ممبینی، مدیر منابع انسانی این شرکت گفت: پس از تدوین طرح طبقه‌بندی مشاغل برای کارکنان شرکت‌های پیمانکار طرف قرارداد صنعت نفت و ابلاغ آن از سوی مقام عالی وزارت، اجرای طرح در اولویت برنامه‌های این مدیریت لحاظ شد.

وی افزود: یکی از مشکلات عمده در اجرای این طرح در ملی حفاری، تنوع مشاغل و تخصص کارکنان شاغل در شرکت‌های پیمانکاری تأمین نیروی انسانی طرف قرارداد با توجه به گستردگی جغرافیایی حوزه فعالیت این شرکت و تطابق آن با مشاغل استاندارد اعلام‌شده از سوی شرکت ملی نفت ایران بود که با رایزنی مستمر و نشست‌های متعدد با مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، زیرساخت‌های مورد نیاز و جمع‌آوری اطلاعات کارکنان آماده شد.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: با توجه به در اختیار داشتن اطلاعات مجموعه کارکنان ارکان ثالث در سامانه نرم‌افزاری مربوطه، بخش زیادی از زیرساخت‌های مورد نیاز هم اکنون فراهم شده است.

ممبینی افزود: از سویی برای آن دسته از سمت‌هایی که تاکنون همسان‌سازی نشده‌اند اقدام‌های نهایی از سوی مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت در دست اقدام است تا درباره این مشاغل نیز همانند دیگر مشاغل موجود سازمان بر اساس استانداردهای اعلام‌شده تطبیق و همسان‌سازی انجام شود.

وی اظهار کرد: طرح طبقه‌بندی مشاغل به‌طور قطع پس از رفع اشکالات و تکمیل اطلاعات و حل مشکلات حقوق و دستمزد نیروهای عملیاتی به‌زودی اجرا و نیروهای پیمانکاری مشمول طرح از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.