ضرورت تحول در حوزه کشاورزی شهرستان در قالب تغییر الگوی کشت
ضرورت تحول در حوزه کشاورزی شهرستان در قالب تغییر الگوی کشت

[ad_1] فرماندار آذرشهر با تاکید بر ضرورت تحول در حوزه کشاورزی در قالب تغییر الگوی کشت با توجه به محدودیت منابع آب، شرایط جوی، نوع خاک و… در شهرستان، سیاست های دولت مردمی در حمایت از توسعه برنامه ریزی شده و هدفمند بخش کشاورزی و زیر شاخه های آن را تشریح کرد. شمسعلی محمودیان در […]

[ad_1]

فرماندار آذرشهر با تاکید بر ضرورت تحول در حوزه کشاورزی در قالب تغییر الگوی کشت با توجه به محدودیت منابع آب، شرایط جوی، نوع خاک و… در شهرستان، سیاست های دولت مردمی در حمایت از توسعه برنامه ریزی شده و هدفمند بخش کشاورزی و زیر شاخه های آن را تشریح کرد.

شمسعلی محمودیان در جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان آذرشهر گفت: نقش جهاد کشاورزی و فعالان این عرصه در امنیت غذایی و خودکفایی اقتصادی بر کسی پوشیده نیست و در جنگ اقتصادی کنونی نقش آفرینی بیش از پیش در این عرصه جهادی ارزشمند است.

در ابتدای این جلسه، علیوند مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آذرشهر و دبیر کارگروه، گزارشی در خصوص وضعیت کشاورزی شهرستان، برنامه های گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، دستور جلسه و میزان اجرای مصوبات جلسه های قبل ارائه کرد.

تعدادی از روسای ادارات و بانک ها گزارش عملکرد خود در حوزه مرتبط با کارگروه را مطرح و موانع و مشکلات و راهکارهای پیشنهادی برای تسهیل امور را ارائه کردند.

نمایندگان تشکل های کشاورزی و دامداری و اعضای کارگروه نیز دغدغه های خود را مطرح کردند.

جلسه با بررسی و جمع بندی موارد مطروحه توسط رئیس جلسه و اتفاق نظر در خصوص چند مصوبه و تجلیل از فعالان برگزیده بخش کشاورزی خاتمه یافت.
 

[ad_2]