صیانت از حریم، اولویت کاری شهرداری منطقه ۹ در ایام نوروز
صیانت از حریم، اولویت کاری شهرداری منطقه ۹ در ایام نوروز

به گزارش قلم پرس، محمد حسین زاده شهردار منطقه ۹ اظهار کرد: جغرافیای سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۹ می‌طلبد تا امر ساخت و سازهای غیر مجاز در این بخش از کلانشهر تبریز بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. وی افزود: وجود اراضی بایر و مستعد در سطح حوزه باعث شده که در سالیان […]

به گزارش قلم پرس، محمد حسین زاده شهردار منطقه ۹ اظهار کرد: جغرافیای سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۹ می‌طلبد تا امر ساخت و سازهای غیر مجاز در این بخش از کلانشهر تبریز بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: وجود اراضی بایر و مستعد در سطح حوزه باعث شده که در سالیان گذشته برخی افراد سودجو با فرصت طلبی در تعطیلات نوروزی به حرائم شهری تعرض کرده و نسبت به ساخت و سازهای غیر قانونی اقدام کنند که در این راستا ضروری است معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات و همچنین با استفاده از توان اجرائی و عملیاتی عوامل، نسبت به مقابله با متخلفین اقدام کند.

حسین زاده خاطرنشان کرد: فعال‌سازی گشت‌های نوروزی و رصد و پایش منظم اراضی، مهمترین اقدام در پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و نیز صیانت از حقوق بیت المال و دست درازی به منابع ملی و طبیعی است که بر اساس برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهرداری منطقه ۹، حفاظت و صیانت از حریم شرق تبریز اولویت کاری این شهرداری در ایام نوروز خواهد بود.

شهردار منطقه ۹ در بخش پایانی سخنان خود با ابراز خرسندی از فعالیت‌های معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه در طرح استقبال از بهار اظهار کرد: اکیپ‌های خدمات شهری و اجرایی منطقه همواره در حوزه‌های مختلف کاری فعالیت شبانه روزی و مستمر دارند که جا دارد مراتب سپاس و قدردانی خود را از تمامی کارکنان خدوم و زحمتکش این معاونت اعلام دارم.