صدور بیش از ۵ هزار گذرنامه زیارتی اربعین در آذربایجان‌شرقی
صدور بیش از ۵ هزار گذرنامه زیارتی اربعین در آذربایجان‌شرقی

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از صدور ۵ هزار و ۲۳۰ گذرنامه زیارتی اربعین و تمدید ۳ هزار گذرنامه در اداره گذرنامه پلیس استان خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی محمدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از اداه گذرنامه پلیس استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده مردم نسبت […]



فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از صدور ۵ هزار و ۲۳۰ گذرنامه زیارتی اربعین و تمدید ۳ هزار گذرنامه در اداره گذرنامه پلیس استان خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی محمدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از اداه گذرنامه پلیس استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده مردم نسبت به دریافت گذرنامه زیارتی اربعین و به منظور تسریع و تسهیل در ارائه صدور گذرنامه برای زائرین عزیز، اداره گذرنامه پلیس استان از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر هر روز آماده ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: از اول محرم سال‌جاری تاکنون تعداد ۵ هزار ۲۳۰ گذرنامه زیارتی صادر و نسبت به تمدید ۳ هزار گذرنامه منقضی شده در اداره گذرنامه پلیس استان اقدام شده است.

فرمانده انتظامی استان به رفع مغایرت‌های انجام شده در این مدت اشاره کرد و گفت: بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ مورد نیز رفع مغایرت انجام شده است و ارائه خدمات گذرنامه زیارتی تا زمان درخواست زائران اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

محمدی تاکید کرد: شهروندان از نرم‌افزار “پلیس من” برای درخواست گذرنامه زیارتی استفاده کنند اما اگر به هر دلیلی نتوانستند از این سامانه استفاده کنند، می‌توانند به اداره گذرنامه پلیس استان مراجعه و درخواست خود را تکمیل کنند.

فرمانده انتظامی استان در پایان به شهروندان و زائران اربعین حسینی توصیه کرد، پس از اطمینان کامل نسبت به صدور گذرنامه زیارتی از طریق اداره گذرنامه بلیت تهیه کنند، چراکه احتما دارد با توجه به حجم درخواست‌ها صدور و تحویل گذرنامه‌ها با کندی همراه باشد.

پایان پیام/س