صدرنشینی گروه فلزات اساسی در تالار شیشه‌ای
صدرنشینی گروه فلزات اساسی در تالار شیشه‌ای

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز هجدهم فروردین ۱۴۰۰، شاخص کل هم وزن با کاهش حدود یک هزار و ۲۵۶ واحد به حدود عدد ۴۳۷ هزار و ۱۱۵ واحد رسید. شاخص قیمت هم وزن نیز با افت حدود ۸۱۸  واحد در سطح حدود ۲۸۴ هزار و ۷۸۲ واحدی آرام گرفت. همچنین، شاخص بازار […]

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز هجدهم فروردین ۱۴۰۰، شاخص کل هم وزن با کاهش حدود یک هزار و ۲۵۶ واحد به حدود عدد ۴۳۷ هزار و ۱۱۵ واحد رسید.

شاخص قیمت هم وزن نیز با افت حدود ۸۱۸  واحد در سطح حدود ۲۸۴ هزار و ۷۸۲ واحدی آرام گرفت. همچنین، شاخص بازار اول با کاهش ۸ هزار و ۳۰۵ واحدی در کانال ۹۱۵ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص بازار دوم نیز با افت ۲۰ هزار و ۸۴۸ واحدی، عدد ۲ میلیون و ۵۲۳ هزار واحدی را نمایش داد.

بر اساس این گزارش، گروه فلزات اساسی با حدود ۲ هزار و ۴۹ میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص دادند و پس از آن گروه کانه فلزی و شیمیایی به ترتیب رتبه دوم و سوم را در این خصوص به خود اختصاص دادند.

براین اساس، امروز در حدود ۲۴۲ هزار نوبت معاملاتی، حدود یک میلیارد و ۸۷۲ برگه اوراق بهادار به ارزش حدود ۲۱ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال در بورس معامله شد.