شیری: باور داریم که جایگاه نساجی تغییر می‌کند/ جواب زحمت‌های نادر دست نشان را می‌دهیم
شیری: باور داریم که جایگاه نساجی تغییر می‌کند/ جواب زحمت‌های نادر دست نشان را می‌دهیم

حامد شیری در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت نساجی اظهار کرد: بعد از تغییر مربی و حضور ساکت الهامی، در سه هفته ابتدایی توانستیم پیروز شویم و شرایط‌مان را بهتر کنیم و فاصله‌ را نسبت به تیم‌های بالاتر کم کنیم و امیدوار باشیم که در بازی‌های آینده امتیازات لازم را کسب کنیم و خودمان […]

حامد شیری در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت نساجی اظهار کرد: بعد از تغییر مربی و حضور ساکت الهامی، در سه هفته ابتدایی توانستیم پیروز شویم و شرایط‌مان را بهتر کنیم و فاصله‌ را نسبت به تیم‌های بالاتر کم کنیم و امیدوار باشیم که در بازی‌های آینده امتیازات لازم را کسب کنیم و خودمان را به دیگر تیم‌ها برسانیم. اکنون هم شرایط خوبی داریم و تمرین می‌کنیم تا در بازی حساس مقابل سپاهان عملکرد خوبی از خودمان به نمایش بگذاریم.

او اضافه کرد: ما بازی‌های خیلی مهمی در ادامه لیگ داریم. هم با تیم‌های مدعی لیگ و هم با تیم‌های رقیب‌مان بازی داریم. مهم‌ترین بازی‌های فصل به نظر من بازی با رقیب‌هایی است که فاصله کمی با آن‌ها داریم. با آن تیم‌ها بازی‌های مهمی داریم و اگر بخواهیم در لیگ بمانیم باید در تمام این بازی‌ها امتیازات لازم را به دست آوریم. کار خیلی سختی داریم اما کل تیم و مجموعه باور دارند که می‌توانیم جایگاه این تیم را تغییر دهیم. من هم مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد.

کاپیتان تیم نساجی در رابطه با آمادگی خودش و عملکرد امسالش گفت: وقتی تیمم امسال خوب نتیجه نگرفته است، نمی‌توانم بگویم امسال خوب بودم ولی به هر حال سعی کردم بهترین عملکردم را داشته باشم. امیدوارم از این به بعد در ادامه لیگ عملکردم نسبت به دیگر بازی‌ها بهتر باشد و بتوانم به تیم کمک کنم و نساجی از این جایگاهی که در لیگ دارد خارج شود و به رده‌های بالاتر لیگ صعود و به نقطه امن جدول برسد.

او درباره پیش‌بینی‌اش از ادامه فصل عنوان کرد: کل مجموعه و باشگاه هدفش این است که جایگاه تیم را ارتقا دهیم. همه با این هدف داریم کار می‌کنیم اما نمی‌توانیم بگوییم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. مطمئنا کاری که داریم انجام می‌دهیم برای این است که جایگاه‌مان تغییر کند و به جایگاه بهتری صعود کنیم.

شیری در رابطه با درگذشت نادر دست‌نشان گفت: درگذشت او کل استان مازندران و کسانی که در این استان به فوتبال علاقه‌مند بودند را ناراحت کرد. خیلی‌ها که فوتبال او را از نزدیک دیده بودند و با دوران بازیگری و مربی‌گری‌اش خاطره داشتند متاثر شدند. نادر دست‌نشان چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی به باشگاه نساجی خدمت کرد و جایگاهی‌ که امروز این تیم دارد فقط به خاطر فداکاری‌های او بود. کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که یادش را گرامی بداریم و امیدواریم در ادامه فصل نتایج خوبی بگیریم و روحش را شاد کنیم و جواب زحمت‌هایش را بدهیم.

انتهای پیام